Languedoc 12 april

• Jeroen

Even een update voor 12 April as. Ik denk om zo rond 14.00uur te beginnen. Adres is de Tollensstraat 2b Rijswijk

Languedoc deelnemers die zich hebben opgegeven

Romke

Wimdl

Chris

Jan

Andre

Willem G

Theo

Joost

Jeroen

Guus

Anne Wies 2x

Jonh copier 2 pers

Nu heb ik van een aantal echt wat mooie wijnen op kunnen schrijven. Maar nog niet van allemaal..zouden jullie mij die zo snel mogelijk door kunnen mailen, zodat ik eenmooi boekje kan maken. Oh ja….moet wel echt top zijn he ..dat is er zat in de Languedoc

• Felix Warners

Beste Jeroen,

Zitten jullie al vol of is er misschien nog plaats voor twee personen?

groeten,

Felix

• Jeroen

Beste Felix,

Nog niet veel postings van je gezien, dus ik neem even aan een vrij nieuwe prikker…dan ben je van harte welkom. ..ik zet je op de lijst..mail me even je wijnen door

• Jeroen

Overigens….ouwe prikkers zijn natuurlijk ook erg welkom…zo bedoelde ik het niet ;-)

• Mathieu Wechseler

Een paar weken terug had ik me per e-mail bij jou opgegeven. Maar sta niet op de lijst! Explain….

Mathieu

PS: Ik zou de “olifant” meenemen!

• Jeroen

MAthieu je hebt gelijk…bij mij stond je er zeker wel bij…zeker verkeerd copy paste gedaan

• Felix Warners

Beste Jeroen,

Hopelijk heb je mijn e-mail ontvangen. Zo niet dan hoor ik het graag.

groeten,

Felix

• Theo

Jeroen,

Zijn er openbaarvervoer mogelijkheden om in Rijswijk aan de Tollenstraat te komen?

TG

• Jeroen de Zeeuw

Tram 1 stopt bij de Herenstraat in Rijswijk. Vanaf daar is het 5 minuten lopen.

Even wat anders van een geliefde medeprikker Jan kreeg ik de vraag om samen en extra fles te kopen.

Het gaat om CLOS DES FEES PETITE SIBERIE

Die grap kost 210,- euro. Misschien is het een idee om naast de zelf in te brengen wijn een bijdrage mee te nemen voor deze fles. Overigens ik koop deze wijn niet dus neem het niet zo op.

zelf neemt hij Le CLos mee, maar als er medeprikkers zijn die een bijdrage willen geven om deze superwijn te kopen meld dat dan. Ik doe in ieder geval wel mee

• John Copier

Sjek meel.

John