Druiven plukken bij Markus Molitor !

  • Ed Starren

    Druiven plukken bij Markus Molitor. Nee, je krijgt geen vergoeding. Je ‘mag’ tegen betaling van € 39,00 komen meeplukken -)

    Ed

    weblog: www.wijnerij.web-log.nl

    ******

    2009 Wine harvest festival

    Grape harvest on the steep slopes of the mid-Moselle.

    For the first time in the history of our estate we are offering you the chance to join us for the grape harvest on Saturday, October 31st. No need to worry though, we don't intend to send you picking on our steepest slopes.

    Your appetites will be catered for by hearty vinterner's snack and a traditional Eifel cake platter at the end of the day.

    For the first time you will also be able tot taste fresh grape must straight from the press.

    Where?

    Haus Klosterberg

    When?

    Saturday, October 31st, 2009

    Venue 10 a.m. at the winery

    10.30 a.m. departure to the vineyard

    1 p.m. propper winemakers lunch in the vineyards

    Back at the winery Eifeler cakevariations.

    Price: 39€/ per Person

    Children up to an age of 12 years are free.

  • william

    Wel heel commercieel allemaal, en dan ook nog betalen om te plukken…

    …voor maar 39€

    kinderen gratis, maar da's logisch - anders is het kinderarbeid en dat mag niet!

    en, hij weet al dat de druiven goed zijn om geplukt te worden op 31/10 - da's ook knap!

    Leuk bedrijf wel, mooie wijnen, prijzig ook, en altijd goed ontvangen daar door Holger maar dit gaat me wat ver.

    William

  • Jan Sterken

    Inderdaad een flink bedrag. Maar afgezien van het bedrag kan ik me goed voorstellen dat veel mensen zoiets wel leuk vinden. Een dagvullend programma in de wijngaard, incl. een echte “wijnmakerslunch”, Eifeler cake en verse druivenmost! Wat wil je nog meer!

    Voor een goed plekje in het voetbalsstadion betaal je niet veel minder voor 1 uur en 3 kwartier. 't Is maar net wat je leuk vindt.

    Hartelijke groet,

    Jan

  • Ruud Göebel

    In mijn perceptie; geniale marketing! Wedden dat er een wachtlijst ontstaat? :)

    Ruud.