Op verzoek: zelfkwelling in een echte MW-tasting

• Cor Balfoort

Er bleek wel wat belangstelling voor een blinde proeverij volgens Master of Wine format, dus hierbij het verzoek aan belangstellenden om zich even te melden, liefst (ook) met een emailtje aan mij.

Ik ben al op zoek naar wat sponsoring, zodat de kosten een beetje aangenaam blijven. Ik heb in elk geval al iemand die ons aan 12 goede en dezelfde proefglazen per persoon wil helpen. We betalen dan wel reinigingskosten en breuk moet uiteraard ook afgerekend worden.

Verder heb ik Magda van der Rijst (medestudent aan de MW) benaderd met het verzoek of zij ook live mee wil blindproeven, zodat wij tweetjes een beetje goeie indruk kunnen geven hoe e.e.a. er aan toegaat.

Ik zat zelf te denken aan een datum eind april. Is doordeweek c.q. overdag een probleem? Geef als je je aanmeldt in elk geval even aan wat voor jou onmogelijke dagen zijn.

Cor

• Willem ******

Beste Cor,

iemand die de glazen sponsor wil zijn :D

Wie kent hem niet…

gr

• romke van dijk

Count me in Cor,

Ik verwacht er veel motivatie voor mijn diploma course uit te halen.

En Willem ***********waarzullen we stoppen met die ***** tof van die toffe glazen!

Gaaf initiatief!

romke

• Mathieu Wechseler

Goed initiatief Cor. Graag ben ik van de partij.

Doordeweekse dag geen probleem. Weekenden wordt wat problematischer. Overdag is ook lastig voor mij.

Amitiés,

Mathieu

• Anne-Wies

Graag doe ik hieraan mee. Net zoals Romke: goed voor mijn diploma-course.

Doordeweeks moet ik meestal schuiven, maar overdag of avond moet mogelijk zijn. De weekenden kan ik niet.

• Eelco van Wieringen

Ik doe mee.

NB: de 26ste april is er de Savennieresproeverij

Salut,

Eelco

• Olaf

Ik ben ook geinteresseerd.

• Chris

Lijkt mij ook wel interessant z'n proeverij .

Gr.Chris,

• Hendrik

Heb 3 maanden geen internetverbinding gehad.

Belastingschulden, curator, etc. etc.

Is er nog een plaatsje vrij?

uw Hendrik

p.s. heb nog steeds geen mail-adres