vanavond wine & dine bij een prikker thuis………..afgelopen week stuurden ze het menu…..zo dan, dat zag er nogal indrukwekkend uit……..hmmmmm wat een werk dachten deze 2 anti-keuken-helden…..wat moet ik aan wijnen meenemen? was mijn vraag…..niet nodig, mijn kelder ligt vol! was het antwoord………neeeee dat is niet leuk: geen eigen wijnen meenemen is GEEN optie . In de wijnwereld is geven namelijk minimaal net zo leuk als nemen……enfin: zo stond ik vanochtend weer voor het welbekende dilemma…..wat mee te nemen?….De kelder in om met de zoektocht te beginnen…..1 uur en 20 minuten later (!!!!!!!!!)……kwam ik weer boven met de flessen in een doos…….ben je nou anderhalf uur bezig geweest met het uitzoeken van de wijnen voor vanavond? vroeg mijn vriendin………euh…..ja…….je bent gestoord! voegde ze er aan toe…….tja wat kan ik hier op zeggen?……..volgens mij is er maar 1 antwoord mogelijk…….namelijk: KLOPT……..
herkenbaar?
@ onze gastvrouw en -heer, ja het zijn er uiteraard weer te veel, maar….ze moeten niet leeg…. Discipline is de sleutel tot succes……..
Hasta pronto
John