Hey Johnnie!
jouw bericht doet mij weer aan het boek denken, ten eerste malen onder ogen gekregen bij de Doktert..Zoals deze het aankondigde als een goed boek met Doktersrecepten
Ik moet dat boek rap aanschaffen, vond het gewoonweg een leuk boek..Die wijnen drinken is voor ons een eitje natuurlijk
Vanavond wat oude buren bezoeken, dus dat wordt eerst wijn en dan Malt..
Misschien nog een mooie sigaar er bij want ons kan lekker buiten zitten. Morgen een culinaireavond bij Martin, dat wordt weer door die Griekse meuk heen bijten
Zondag een rustdag om vervolgens maandag zelf culinair te knallen met vrienden, dat wordt zoiets als Wein, Weib und Gesang..
OP de rustdag ga ik een klassieker uit de keldert halen, of de dag ervoor..ons denkt aan een Premier..
Vandaag Nico nog even gesproken, die heeft op 1 dag 18!!!!! chateau's in Bordeaux bezocht. Hij heeft gesignaleerd dat er bij de Premiers uitstekende wijnen zijn gemaakt met wellicht 1 uitschieter naar boven en 1 naar beneden. De wijn welke wederom retegoed moet zijn is Haut Bailly uit PL, die is nu nog betaalbaar en blijkbaar wederom erg goed. Ook Angelus gooit hoge ogen.
Zodra Nico klaar is met schrijven horen jullie het!
Allemaal veel plezier!