waar koopt u uw wijnen?

• Jeroen

waar koop ik mijn wijn…. 99,9% bijmezelf in de winkel dus. Verder koop ik praktisch niets via internet. Overigens niet alleen wat wijn betreft, zolang er geen echte stenen winkel is koop ik er niets. CD's boeken enz enz

Ik zou er niet moeten denken dat alles via internet zou gaan….lekker een middagje shoppen is er dan niet meer bij. Als iedereen dat zou doen zouden binnensteden leeg blijven, winkels weg, gezelligheid weg en iedereen zit thuis achter het net. Gelukkig is dit natuurlijk onzin maar tis een reden waarom ik nooit via alleen webwinkels koop. Ligt aan mij ..ik weet het

• john

van jou snap ik dit bericht :D……..wil toch een keer kwijt dat jij wat mij betreft de winnaar bent met het zo vaak mogelijk noemen van het feit dat je een eigen wijnwinkel hebt zonder de lijn van de moderatoren te overschrijden……de beste manier van reclame maken is stelselmatig herhalen van de feiten die je wil promoten……:D

Hasta Luego

John

• Jeroen

oh John zo bedoel ik het helemaal niet. In tegendeel zelfs. Reclame maken heeft op het PB toch weinig zin, werkt eerder tegen je dan voor je. En mss moet dat ook maar op het PB anders zou het bomvol staan met aanbiedingen.

Maar wat internetwinkels betreft ik koop bv ook niet bij Bol.com of dat soort bedrijven. een principe zeg maar

• john

:D