ED STARREN OVERLEDEN............

• Eelco van Wieringen

Godverd#mme Ed!

• Peter vdB

Uit zijn blog kwam naar voren dat Ed een brede interesse had met voorliefde voor echte liefhebberswijnen. Ik herinner me ook reacties van hem, juist bij die wijnen.

Héél veel sterkte voor de familie. Ik hef vanavond een glas om Ed te gedenken.

Droefheid wiekt weg op | de vleugelen van de morgenstond | en vanuit het hart van | de duisternis komt het licht. Jean Giraudoux, franse toneelschrijver

• jenny

Sluit me bij al jullie woorden aan.

Kende Ed ook niet, alleen van het prikbord, en zoals gezegd ook ik las zijn stukjes graag.

Sterkte aan de mensen om hem heen.

jenny

• Christian Callec

Net terug van een persreis in Frankenland en Rheinhessen, waar wij samen met John Bindels en Albert de Jong het vaak over Riesling & Co hebben gehad. Het was toen de laatste keer dat ik Ed ontmoette… samen geluncht in de ArenA… Ed was een fantastische en warme mens, die graag zijn liefde voor wijn en spijs met anderen deelde. En wel op een geweldige manier, zonder kapsones, zonder egotripperij, zonder misplaatste arrogantie.

Ed heeft geleefd, maar stierf veel te jong… Een groot verlies voor wijnbloggend NL en voor dit prikbord.

Mijn oprechte condoleances aan de familie en nabestanden,

Christian