Ik denk niet dat deze Zuid-Afrika-expert ooit enige verdenking van spamming op zich heeft geladen en ook deze kwestie wordt met respect voor de afgesproken regels aangekaart, waarvoor complimenten.
Ik zie dus uit naar het verslag!
Cor
He Ger,
Heel veel plezier in Zuid-Afrika!!! Ik ben jaloers! Zelf ben ik verleden jaar september in Zuid-Afrika geweest en heb ik een aantal wijnhuizen bezocht en een paar heel goede eet-etablissementen. Ik heb voor mezelf een “dagboekje” bijgehouden en daarin ook proefnotities opgeschreven van zowel wijn als eten, maar niet op zo'n niveau dat ik die hier durf te laten lezen. Dus ik ben ERG benieuwd naar jouw verslag en hoop zo mijn Zuid-Afrikaanse avontuur opnieuw te beleven (Chamonix, Boekenhoutskloof, Stony Brook, Groot Constantia, Klein Constantia, Buitenverwachting, Quartier Francais the tasting room etc etc alles komt weer boven).
Geniet ervan!
Constance
Hallo Ger,
Wat een feest en voor de tweede keer. Heb geen idee waar je het over hebt, maar ik raad je wel aan de verslagen zo snel mogelijk na de dag te schrijven. Na een week zijn alle dagen hetzelfde : wijn, wijn, wijn en eten…..
Dan krijg je : was die struisvoogelbiefstuk nou donderdag of vrijdag..
Aantekeningen zsm uitwerken, liefst om de dag werkt bij mij het best.
Veel plezier, geniet en groet iedereen!
André
P.S. Ik denk dat dit wel gelijk staat aan een nominatie op ONW. Daar missen we wel iemand dit jaar.
Mooi dat je er voor gaat Ger en trouwens een prachtig initiatief van jou! Maar weet je dat je dan tussen de 175 en 225 wijnen moet beschrijven, nog afgezien van de rest van de belevenissen? Weet wel dat tijdens zo'n reis de dagen lang en de nachten kort zijn:+ Maar ja, je gaat voor de 2e keer, dus je weet het.
Tot zondag,
Ruud.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?