Pinot noirproeverij

• Lambert Smeets

Op 15 mei a.s. houdt Proefclub Limburg te Maastricht een proeverij van 9 mooie Pinot noirwijnen uit de gehele wereld. Aanvang 20.30u. Kosten: € 23,50 p.p.

Voor verdere informatie: L. Smeets, tel.nr. 043-3257856.

lambertsmeets@hotmail.com

U en Uw proefpartners zijn van harte welkom.

• ChrisW

…heeft ene John vT zich al aangemeld? :)

Hij en enkele andere prikkers hebben enkele maanden geleden een leuke auto “verproefd” in een DRC proeverij, dus dat zullen wel grote Pinot-Noir-verslaafden zijn…. :D

ChrisW

• john

haha Chris…..toen ik jouw naam zag staan onder een aankondiging van een Pinot Noir proeverij voelde ik al nattigheid!

Inderdaad…al die DRC's waren niet te nassen en bij mij komt er niet 1 Pinot Noir meer in……neem jij ze maar…..krijg je er een mooie Charvin bij :D

Hasta Luego

John

• Ruud Göebel

Pas op John, Wim heeft zijn menig al bijgesteld! :)

www.prikpagina.nl/read.php?f=310&i=102579&t=102579

Ruud.

• john

bijverschijnselen van de crisis…..gaat wel over bij hem……:D

• Chris

Had juist andersom verondersteld John :D dit weekend naar Baden Elzas en de Bourgogne geweest om de nodige Pinots te proeven C.Giroud in Beaune maakt verschrikkelijke mooie krachtige Bourgognes maar Dr.Heger (Baden) kon aardig meekomen in dit geweld.

Gr.Chris,

• john

Chris……….Bourgogne……EN…….Elzas……..maken ze daar ook bier? :D

• Chris

we moeten toch eens ernstig onder een goed glas wijn een stevig gesprek hebben Jonn, er is nog redding voor jou ,neem de wijze woorden van mijn naamgenoot nou eens terharte………..:D:D:D:D

Gr.Chris,