Top Spanje op 12 Juli

• Jeroen

Even een reminder. We hadden voor 12 juli een proeverij gepland. topSpanje 2 o 3

Ik was wat enthousiast met mensen op de lijst te zetten maar vanwege organisatorische redenen kunnen er echt maar 13 mensen komen.

De lijst is

1 Dick

2 Jan Dams

3 Hendrik

4 John

5 Udo

6 Romke

7 WimDL

8 Guus

9 Wolf

10 Erik M

11 Jan

12 Willem G

13 Ronald

De reservebank is

Andre

Ralph

Chris

GJ

Zouden jullie deze week jullie wijnen willen doormailen.En natuurlijk laten weten of je wel komt of niet natuurlijk van En svp ook diegene die al een wijn hadden aangemeld ( ben wat emails kwijt…lente schoonmaak op de PC iets uit de hand gelopen hahaha)

• Ronald Heijden

Beste Jeroen ,

Je bent een maandje abuis ! Volgens mij stond het gepland op 12 juli as. Ik had mijn plaatsje tdt al afgestaan aan ik meen Sjaak

Groeten & veel plezier !

Ronald

Ps. als het toch op 12 juni as. is dan doe ik wel graag mee

• Wolf

En als het 12 juni is, dan mag Ronald op mijn plek. Ik ben dan niet in staat te komen.

Groet,

Wolf

• john

Jeroen,

Je zit er inderdaad een maand naast. Het is 12 juli. Ik ben erbij en mail je zo meteen mijn wijnen.

Hasta Luego

John

• Jeroen

Oeps sorry

12 juli is het dabk voor de oplettendheid mocht er iemand iets in mijn bericht kunnen veranderen dan graag

• hendrik

Jeroen,

Strak plan, maar ik ben helaas verhinderd

Saludos cordiales

Hendrik

• hendrik

12 juli is een andere zaak :+

• Eelco van Wieringen

Alsjeblieft.

• Jan

Wow, heb er reuze zin in.

Ben toch wel erg benieuwd naar wat Spanje te bieden heeft. En met de erkende Spanje koningen erbij (John, Hendrik) moet dit goed gaan komen.

Nu nog zorgen dat mijn Balthasar door de ballotage komt.

Groeten,

Jan

• romke van dijk

Hoi Jan,

Dronk gisteren een flesje van de Balthsar 2005 en was niet onder de indruk.

Vroeger had de wijn echt iets heel leuks voor het geld. 2001 bv prima wijn voor het geld. Tuurlijk geen top maar toen wel een top prijs/kwaliteit verhouding

Maar zowel over de 2004 en de 2005 ben ik veel minder te spreken. Ook 2003 was moeilijk maar dat was te verwachten door de toen absurde hitte.

Weet jij hoe dit komt?

Hogere rendementen, sterk gegroeide verkoop waardoor de selectie minder kritisch moet gebeuren?

Zeker géén TOP Spanje.

Groet,

romke