Bond op tv en Bond in mijn glas.....

• john

Al kijkende naar Bond…..James Bond in mijn glas:

Bond Vecina Proprietary Red 2001:

Heerlijke Napa USA power cabernet sauvignon! Potlood, cederhout, Bramen en zwarte bessen, jodium, zoethout. brrrrr wat een mooie dikke wijn die nog vol in zijn fruitfase zit. Nog minimaal 20 jaar voor de boeg. Lange afdronk. 97/100

Jammer dat je dit soort wijnen zo goed als nooit tegenkomt…….wie zei ook al weer dat er in USA geen topwijnen worden gemaakt?

Hasta Luego

John

• Donald

Could not agree more. Ben zojuist terug gekomen uit Napa. Hourglass gekocht, Cade (Howell mountain) en Villa Hermosa 2004. Tevens eea opgestuurd. Nu Charles Thomas winemaker geworden is bij Quintessa (was eerst Rudd) is ook die kwaliteit omhoog geschoten. Werkelijk een onvergetelijke barreltasting gehad. Wat kan het leven daar mooi zijn. De creditcard slip van de French Laundry wacht ik echter met schrik af. Waar heb je de Bond gekocht?

Cheers,

Donald

• john

Hey Donald,

Zal een mooie trip zijn geweest! Ben er helaas nog nooit geweest….2010 ga ik naar NAPA of Zuid-Afrika. Voorkeur voor NAPA, maar wil er alleen naar toe met minimaal 3 andere wijnfreaks voor een ultieme wine & dine vakantie…….moet dat fantastisch zijn!

Mijn flessen Bond, Colgin, Shafer Hillside S en Abreu komen uit een privekelder in België.

Hasta Luego

John

zo reclame weer bijna voorbij……

• Jeroen

en ik maar denken dat ie een Bollinger 61 dronk…nee hoor NW meuk ;-)