Het Zwolle verdikt gaat definitief door!

• Hendrik

Of mijn internet het nu blijft doen of niet, die proeverij gaat er komen! :+

Mede organisator Derk Jan heeft al 7 gegadigden, dus we komen met gemak aan de 12 deelnemers.

Zodra e.e.a. is dichtgetimmerd met Therese Boer neem ik contact op met diegenen die zich hebben aangemeld. Als er belangstelling is voor een overnachting bij het Zusje verneem ik zulks graag. Misschien zit er een leuk arrangement in :)

uw Hendrik

• Cor Balfoort

Mag ik even wat details? Ik heb iets gemist geloof ik :)

Is aanmelding eventueel nog open?

Cor

• Hendrik

Cor, je hebt mail

je Hendrik

• Hendrik de vierde

Wat leuk dat je een oude posting zo maar omhoog kan jassen :D

Ben vandaag in Zwolle geweest, en met Therese kun je zaken doen.!

Om het voor de Librije ook maximaal interessant te maken gaan we voor 15 deelnemers, die aansluitend op de middag proeverij die avond met hun partner kunnen dineren.

Bring your own is tijdens dat diner geen probleem, maar een mustX(

Vooralsnog denken wij aan 7 a 8 flights met 3 wijnen.

1 oude wereld, 1 nieuwe wereld, en een piraat.

Natuurlijk blind en allemaal TOP

Tis maar dat u weet dat de organisatie niet is ingeslapen:X

uw Hendrik

• Hendrik de vierde

p.s.

zodra ik uitsluitsel heb over een leuk overnachtings arr. bij het Zusje neem ik contact op met de reeds aangemelde liefhebbers.

uw Hendrik

• Hendrik de vierde

Door tal van oorzaken is e.e.a wat in de vergetelheid geraakt, maar er wordt vanaf nu weer stevig aan gewerkt!

Overnachten bij het Zusje is helaas niet mogelijk, alle kamers zijn die datum reeds vol geboekt! (hoezo crisis?:D)

Enkele wijnen die 100% zeker aanwezig zijn : Screaming Eagle, Lafite Rothschild 1982, Ch. Margaux 1983, en nog wat voor mij onbekende oudere Napa.

Mensen die zich al hebben aangemeld kunnen binnenkort mail verwachten, en late roepingen kunnen zich melden middels een prive bericht.

uw Hendrik

• VinnoTIM

Geachte Hendrik,

Wat zijn de eisen om mee te mogen proeven…..

Ik hoor het graag, de altijd leergierige Tim

timmeulenbeek@hotmail.com

• MauriceE

Als je overnachting voor 2 personen kan regelen, graag!

Groet,

Maurice

• MauriceE

Lees nu dit, ik ga al iets anders regelen.

Maurice

• Hendrik de vierde

Tim, voorwaarde in het kort: je mooiste fles Bordeaux danwel Napa aan melden, komt ie door de ballotage kun je aanschuiven voor de proeverij s middags, en het diner in de Librije s avonds

Stuur mij maar een prive bericht dan krijg je vanzelf nadere info

je Hendrik