PN: Mauro Vendimia Selectionada 2001

• john

Nog een paar dagen en dan een wel zeeeer speciale trip naar Espagna…….

Daarom vanaf vandaag tot aan volgende week alleen nog maar Spaanse wijnen ter voorbereiding…..:D (op zondag na……Pessac Leognan Blanc proeverij bij Klaas….)

Nu in het glas (Riedel Bordeaux Vinum):

Mauro Vendimia Selectionada 2001

100% temperanillo

Castilla Leon

Mooie paars rode kleur. Oogt jong.

In de neus kersen, chocolade, toast, bramen. Eigenlijk een zeer verleidelijke neus….in de mond heel veel materie maar veel “eleganter” dan ik had verwacht. Dit durf ik blind wel tussen bordeaux te zetten. Wijn zit nog in zijn baby fase…prachtige zwoele lange afdronk 95/100

De Spanjekenners zijn bekend met dit domein, maar eigenlijk zouden meer mensen eens een fles Mauro moeten openen. Ook de “gewone” Mauro bevalt mij zeer goed…..2001 en 2004 zijn ook bij dit domein top!

Hasta Luego

John

• romke van dijk

Ben ook dol op Mauro, de basic 2001 werd vroeger in een simpel restaurant voor een 35 eurootjes keurig uitgeserveerd.

Mmmh de speciale versie nog nooit geproefd. Ja 2001 is echt een topjaar in Spanje.

Groet,

romke die overigens heel benieuwd is naar jullie witte Graves ervaringen. Daar heb ik hele goede herinneringen aan.

• Hendrik

John,

wat is er dit keer zeeer speciaal aan jouw Spanje trip?

Zit me suf te piekeren, want dat zijn ze toch altijd…El Bulli misschien…

Saludos cordiales

Hendrik

• Willem G

Wat is het leven toch zwaar John…..

En wat let je zondag een Spanjaard mee te nemen voor de afterparty?

Groeten,

Willem.

• john

Wij gaan voor het eerst onze verjaardagen vieren Hendrik. Angelique is net 40 geworden en ik word dat over 2 weken…..we hebben onze beste vrienden uitgenodigd en gaan met 20 personen feestvieren in Espagna. Een Belgisch cafeetje aan de Middellandse Zee gaat zijn zaak een week lang ombouwen tot Holland House en er worden die week alleen maar Hollandse smartlappen gedraaid ghehehehehe……er gaan een aantal verrassingen de revue passeren, maar kan nu helaas niet verklappen wat allemaal, want een aantal genodigden lezen mee……..1 verrassing zal iedereen verbazen!!! :D

Hasta Luego

John