librije

• van gruijthuijsen

Prachtig nieuws natuurlijk de Librije heeft haar eigen wijn..

http://www.missethoreca.nl/1074364/restaurant/restaurant-nieuws/EigenExclusieveWijnlijnVoorDeLibrije.htm

Benieuwd ben ik naar jullie altijd weer kritische mening over deze ontwikkeling.

• romke van dijk

John van T, eigenlijk ben ik alleen maar geïnteresseerd in jouw objectieve mening over dit project. Je kent als geen ander de Librije, Therèse, hun ambities etc.

Ik ben eerlijk gezegd heel sceptisch, Nl wijn heeft mij nog nooit kunnen bekoren. (enkele best ok wijnen waren er wel).

Ik ben bang dat hier de regioculi doorslaat.

Groet,

romke

• john

Marketing technisch is dit weer geweldig uiteraard. Wederom persaandacht voor De Librije en de wijnboer had geen beter “medium” kunnen vinden om zijn wijnen te promoten dan De Librije. Kwaliteit technisch is het geen bijzondere wijn. Toch denk ik dat de gemiddelde bezoeker van De Librije voor dit soort wijnen zal gaan……onder het mom van: nu we er toch zijn willen we graag alle “Librije” producten consumeren. Overigens heeft Therese al een jaar of 3 haar eigen wijnen uit de Maconnais genaamd “Lady Librije”

Hasta Luego

John

• van gruijthuijsen

Maar is het niet zo dat je in een 3* huis mag verwachten dat de producten die men serveert minimaal aan de 3* status voldoen? Al helemaal als men daar de eigen naam op plakt. Misschien past deze wijn daarom beter bij 't zusje?

• John Copier

Goed voor de wijnboer maar of het ook goed voor de Librije is weet ik nog niet zo net. Net als Romke ben ik sceptisch t.a.v. Nederlandse wijn. En Nederlandse wijn in een *** restaurant is voor mij net alsof de spreekwoordelijke dominee in de kerk staat te vloeken. We mogen er toch wel van uit gaan dat in een *** restaurant alles top is en dat is, met alle respect, Nederlandse wijn tot op heden niet maar ik vind het wel leuk dat dit wordt gedaan. Uiteindelijk bepalen de gasten of dit ook op tafel komt.

John

• Hendrik

Zelfs in Nijkerk is men in staat een heel redelijke witte wijn te vervaardigen.

Waarom zou dat in Zwolle niet kunnen?

Ben heel benieuwd en binnenkort in Zwolle :+