Dagje wijnveiling........

• john

Vandaag de dag doorgebracht bij Sylvies in Sint-Niklaas…….erg leuke veiling met een informeel relaxt karakter……..zo goed als alle loten waar ik mijn oog op had laten vallen liggen inmiddels al in mijn kelder……..:D

Aangezien ik ook een paar mixed Bordeaux lots heb gekocht ben ik benieuwd of jullie mij iets kunnen vertellen over de volgende flessen:

Chateau Bellevue 1978….nog te drinken? kan van die jaren weinig vinden….

Chateau Grand Corbin Despagne 1990

Chateau Beaumont 1979

Verder een hoop mooie top Smaragd GV's 97 rijker en 70er jaren ausleses van Christoffel…..

ENNNNNN……ik heb 13 flessen rode Bourgogne Grand Cru gekocht uit 2000 en 2001 !!!!! het mot niet gekker worden……niet dat ik het lekker vind of zo maaaaaar niemand wilde een bod doen en aangezien je kon instappen voor 100 euro……inclusief opgeld 117,50 euro voor 13 flessen is minder dan 10 euro per fles…..waar vind je dat nog? :D Vanaf morgen op Marktplaats! ghehehehehe

Over koopjes gesproken….waar vind je nog Hermitage Chave blanc 1998 voor 60 euro….

Hasta Luego

John

• Robèrt Koopman

John die rode Bourgogne koopt, het moet toch niet gekker worden…. :-)

Ga je de komende tijd scherp in de gaten houden, één opmerking dat er rode Bourgogne te koop is voor weinig en je krijgt straf….:D:D

• Robèrt Koopman

Oeps, ver na 23:00 zie ik nu… :+

• john

en als ik ze gratis uitdeel Robert? :D

Hasta Luego

John

• Eelco van Wieringen

Hoi John,

Die Bellevue en de Beaumont zijn hartstikke dood. De Grand Corbin geef ik nog een kansje, maar gaat ook al richting vinaigrettekandidaat.

Welke Bourgogne schafte je aan? (Wordt er de aankomende 13 verjaardagen in jouw kring 13 keer hetzelfde kado gegeven?)

Salut,

Eelco

• van gruijthuijsen

gekocht op dezelfde veiling:

12x puligny montrachet 2000 clavoillon

1x romanee sait vivant 2001

6x bond pluribus 2004

over deze laaste wijn weet ik weinig tot niets, wie kan me helpen

• Pedro

BOND PLURIBUS RED TABLE WINE 2004 ROBERT PARKER 95 PTS

$349.95 – Notes on the Bond Pluribus Red Table Wine 2004 Robert Parker 95 Pts : WINE ADVOCATE REVIEW: 95 POINTS The newest wine, Pluribus, will give just about any vineyard on Spring Mounta…

Purchase BOND PLURIBUS RED TABLE WINE 2004 ROBERT PARKER 95 PTS

Notes on the Bond Pluribus Red Table Wine 2004 Robert Parker 95 Pts : WINE ADVOCATE REVIEW: 95 POINTS The newest wine, Pluribus, will give just about any vineyard on Spring Mountain a run for its money. The 2004 Pluribus has a dense purple color and an elegant, sweet nose of creme de cassis intermixed with some camphor, graphite, and a hint of blueberry (or is it very ripe raspberries?). Quite opulent, full-bodied, but with good underlying acidity, this wine is fresh and remarkably light on its feet for a wine of such enormous intensity and richness. These efforts are all brilliantly executed wines from obviously fabulous sites.

Sante

Pedro