26ste editie Grand Prix Saint-Hubert

• Peter Z.

Inderdaad Mathijs, Dave en Paul: een dikke P R O F I C I A T !!!

Ongelooflijk om weer zo'n prestatie neer te zetten! Ik ben trots op jullie.

Peter Z.

• ChrisW

Hulde voor de overwinnaars!!

Een ongelooflijke prestatie om zo vaak te winnen. Ik ben vereerd dat ik vorige week in jullie nabijheid wijnen heb mogen proeven.

gegroet,,

ChrisW

• André

Gefeliciteerd! Grote klasse, want het is zeer moeilijk.

Allemaal inderdaad weer oefenen voor volgend jaar. Want je moet dit een keer hebben meegemaakt. Als is het om met beide benen op de grond gezet te worden.

Wil er ook weer graag bij zijn als de datum wat zorgvuldiger gekozen word…

André

• ralph

wat een dag. twee geschiedschrijvingen:

Federer met tennis, pamada bij de GPSH

• Eelco van Wieringen

Hier heb ik GROTE BEWONDERING voor.

Salut,

Eelco

• romke van dijk

Klasse mannen 3x winnen, prachtig resultaat.

Ik hoorde dat het geen bekende appelaties waren, probeer dan maar eens er het juiste kaartje aan te hangen…

Op een dag doe ik ook een keer mee…

groet,

romke

• Henk Besselink

Proficiat Paul .

Groet van Bieg en Henk.

• Paul Brasz

Eelco,

Zonder jou initiatief van de oprichting van de Nijmeegsche Wijnsocieteit (helaas ter ziele) was dit succes niet mogelijk geweest.

toch nog een standbeeld ;-)

Gr. Paul

• John Copier

Wat een weekend. Federer… de Dalai Lama op het verkeerde moment in Frankrijk… Barak Obama on the beach…. de EU stemming en… Mathijs, Paul en Dave.

Bij Federer werd er een traantje vergoten en zoals de Fransen dat zo mooi kunnen zeggen; “un tie-break de génie en final du second set”, de Lama zat vergeefs op Sarkozy in Parijs te wachten dus ook daar een traantje, on the beach hield men het ook niet droog, na afloop van de stemmingen in de EU is er eigenlijk Europabreed verdriet maar in Amsterdam na afloop van de 26e GPSH is de boel los gegaan. Daar stroomde de wijn overvloedig. Zo hoort het in het weekend ook te gaan. De verliezers hebben geen traan gelaten maar zijn vastbesloten…

John

• Mathieu Wechseler

PaMaDa gefeliciteerd. Grote klasse. Het prikbord heeft grote proevers voortgebracht!!!

Amitiés,

Mathieu