Prikbord nieuwe stijl

• Peter B

Alles wat ik ok mijn labtop gelezen heb geeft hij op de desktop niet meer als nieuw aan. IDEAAL!

Dit vind ik wel mooie kleuren.

http://fotografie.startpagina.nl/prikbord/

Groeten,

Peter

• Ruud Göebel

Chris, ik denk zomaar dat niet de gemiddelde Nederlander op dit Prikbord zit!. Evenmin als op het olijvenprikbord, het wielerprikbord of het zijderupscoconontspin prikbord, de prikkers beschouwen het allemaal als “hun prikbord” en als er dan vervolgens door de “uitgever” plotseling een verandering wordt doorgevoerd, zonder enige inspraak of aankoniging, dan zal een ieder zich in zijn kuif gepikt voelen. Ik beschouw dit als een vrij normale reactie. Ik zou het abnormaal vinden als een ieder zich zomaar zou laten ringeloren. Door een Prikbordeigenaar, door een overheid, een International, de Europese Commissie of welk machtsblok dan ook!

Ruud.

• Robèrt Koopman

Ruud Göebel Schreef:

——————————————————-

> Chris, ik denk zomaar dat niet de gemiddelde

> Nederlander op dit Prikbord zit!. Evenmin als op

> het olijvenprikbord, het wielerprikbord of het

> zijderupscoconontspin prikbord, de prikkers

> beschouwen het allemaal als “hun prikbord” en als

> er dan vervolgens door de “uitgever” plotseling

> een verandering wordt doorgevoerd, zonder enige

> inspraak of aankoniging, dan zal een ieder zich in

> zijn kuif gepikt voelen.

Grote kans dat de webmaster wél bericht heeft gekregen van StartPagina hoor.

Alle prikborden werden “opgefrist” en wij waren hier vrij laat aan de beurt.

Stilstand is achteruitgang dus moest het PB wel ander opgezet worden, of we het nu leuk vinden of niet.

Er zijn ergere dingen waar men zich over kan opwinden lijkt mij.

Ik lees vrij veel op een ander prikbord en was al aan deze nieuwe opzet gewend geraakt.

Ik concentreer mij op de teksten en zie daardoor de rode rand eigenlijk al niet meer.

Nieuwe berichten bovenaan is een grote verbetering, mijn mening, want nu mis je geen reacties als die al op het tweede scherm stonden.

En het langverwachte zelf kunnen wijzigen van berichten is een feit, dat lijkt me erg handig!

• Robèrt Koopman

Deze smiley :)-D kan natuurlijk niet op een wijnforum..

• Patrick Woesthoff

tuullek wel. na een proeverij van 30 wijnen gaat er bij mij best een biertje in

gr. Pat ( nu aan de Smokehead Islay single malt scotch..)

• Pjer

Ik heb sinds de ‘verbetering’ van de website van Jancis Robinson MW afscheid genomen van deze geweldige website. Hetzelfde dreigt met wijnprikbord. Jammer dat in onze wereld vorm belangrijker wordt dan inhoud. En dan is in mijn beleving de vorm ook nog afstotend lelijk. Maar dat zal wel aan mij liggen. Veel vernieuwing is geen verbetering. Zo heb ik onlangs weer gestemd met een rood potlood. Geweldig! Noem mij maar een oude zak, maar vroeger was alles, nou ja alles, waren heel veel zaken beter!

O ja, wie heeft de ‘smiley’ uitgevonden? Ik ben toch geen kleuter?

• Robèrt Koopman

Pjer Schreef:

——————————————————-

> O ja, wie heeft de ‘smiley’ uitgevonden? Ik ben

> toch geen kleuter?

Dat was Scott Fahlman in 1982.

Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Emoticon#Uitvinding_van_het_emoticon]

En voor wat betreft verbeteringen/verslechteringen van het prikbord kan ik je niet helpen.

Soms lijkt iets geen verbetering maar blijkt dit na verloop van tijd toch wel te zijn.

Geef het een kans en haak niet direct af. Maar dat is uiteraard vrije wil.

Een smiley is in ieder geval niet nieuw voor het prikbord, dat kon altijd al.

• Ruud Göebel

Ach Pjer, je bent geen kleuter, maar smiley's bestaan al een aantal jaren en zij kunnen enige richting geven aan de inhoud van de tekst die je uiteindelijk voor ogen hebt!:)

Ruud.

• ChrisW

Beste Pjer,

Vroeger was denk ik in ieder geval een tweetal zaken slechter dan nu het geval is:

1) internet en dit prikbord bestonden nog niet

2) er was veel minder aanbod van goede wijn (zelfs in Bordeaux werd door de geklassificeerde wijnen weinig goeds afgeleverd)

Lang leve de vooruitgang (tu) :)

ChrisW

(en voor mensen die minder van verandering houden: over een paar weken is het “nieuwe” dat een ongewennig gevoel geeft er wel weer vanaf, net als nadat iedereen aan het oude en verre van ideale format van het prikbord gewend raakte na het plaatsen van een paar berichtjes)

• Udo Göebel

en de zoekfuntie werkt ook weer.

Ben benieuwd of de zeurpieten na een paar dagen hun mening gaan herzien?