wine & dine info Londen

• Juan

Donderdag vertrekken wij voor een lang weekend naar Londen om ons eerst heel erg keurig te gedragen op de grasbanen van Wimbledon…B)..om vervolgens ons de volgende dag enorm te misdragen bij het concert van AC/DC in Wembley stadium……>:D<

Hebben jullie tips voor restaurants die we niet mogen missen voor zowel lunches als diners?

Ennn belangrijker nog….wijnwinkels die ik absoluut niet mag missen?

Alvast bedankt voor de info.

Hasta Luego

John

• Eelco van Wieringen

Vergeet de

op Wimbledon niet!

Salut,

Eelco

• Dick Schinkel

John,

Restaurant die je absoluut niet mag missen in London is :

http://www.gordonramsay.com/maze/

Met een ongelooflijke wijnkaart, prijzen zijn natuurlijk niet zoals in Spanje :D

Met Smakelijke Groet Dick.

Blijft dorstig Prikkers

• Juan

Hey Dick,

Ik kijk heel graag naar de programma's van Gordon Ramsay, maar zal nooit in zo'n restaurant gaan eten. Is inmiddels een commercieel circus geworden en dan pas ik liever.

Ik heb in ieder geval een tafel gereserveerd in Hakkasan (*) voor een lunch en bij Zuma voor een diner………ben benieuwd!

Hasta Luego

John

• Dick Schinkel

Hey John,

Kan je vooroordeel wel begrijpen…….

Ben hier vorig jaar geweest, van een commercieel circus geenszins iets gemerkt, een ongelooflijke gastvrijheid, jong hongerig personeel met een zeer goede kennis van zaken, en bediening technisch zeer behulpzaam en niets maar ook niets is teveel.

Heb de jonge vrouwlijke sommelier even getest op haar kennis, was al in zeer veel wijngebieden geweest, zo ook in de Priorat, waar ze wel opvallend veel kennis van had.

En dan natuurlijk het voedsel, Kwalitatief en creatief hoogstaand en een voor Londen ( voor de "crisis) heel goede PQR

We mochten zonder problemen in de keuken komen, die er ondanks de volle bak wel erg spik en span uitzag, waar de kokkies ons alles lieten zien, en zelfs voor deden hoe ze hun wel heel Lekkere :D frois bereiden.

Met smakelijke groet Dick