Theo krijgt uit onverwachte hoek toch gelijk.

• John Copier

lees dit stukje maar in Decanter. http://www.decanter.com/specials/285214.html

John

• Robèrt Koopman

Theo heeft altijd gelijk! (:D

Hij is nu op vakantie dus dit berichtje moeten we over een paar weken even omhoog halen!

• John Copier

De Grand Jury leest ook mee. http://gje.mabulle.com/index.php/2009/07/08/185852-sur-decantercom-hugh-johnson

John

• Willem(***)

ach ja, wat moeten we hier nu weer mee…

ik vind het kortzichtige en doorzichtige propaganda van een een bedenkelijk niveau. Ik mag gelukkig regelmatig met diverse liefhebbers wijnen uit de States en Australie drinken, en vrijwel altijd drinken we meerdere wijnen welke goed tot geweldig zijn en worden gevonden.

Uiteraard vrijwel altijd blind. En ook al halen we blind wel terug dat het uit deze landen komt regelmatig gaan we uit ons dak van plezier en genot.

Ik ben groot liefhebber van wijnen uit alle gebieden als deze gemaakt zijn door wijnmakers met kennis, passie en liefde voor het product en welke gezegend zijn met uitstekende druiven en perfect terroir.

Tuurlijk moet de wijnpers wat te melden hebben en kan een stervende vulkaan die op uitdoven staat af en toe nog wat rook en puin uitstoten, dat begrijp ik best.

Maar gewoon genieten van hetgeen je waardeert zonder datgene wat je niet waardeert of begrijpt af te zeiken of beter nog te respecteren is wel eens moeilijk voor velen..

• Hendrik de vierde

Ach Willem, die man is inmiddels 70, en nu durft ie wat te roepen…

Beetje jammer

saludos cordiales

Hendrik

• TGG

Inderdaad Robert,

Theo heeft altijd gelijk…..

Overigens staat er ook in dat er wel degelijk mooie en goede wijnen gemaakt worden voor de liefhebbers, echter het overgrote deel is gewoon gemaakt voor de massa! Dat is precies wat ik altijd probeer te zeggen.

Er is best goede wijn uit de NW alleen zo moeilijk te verkrijgen hier.

TG

• Hendrik de vierde

Tuurlijk heeft Theo geen gelijk!

Als ie de moeite neemt om 14 november naar Zwolle te komen, zal ik em nog eens een poepie laten ruikenX(

Wat een fraaie nieuwe en oude wereld wijnen komen daar op tafel!

Tis nog wel een paar nachtjes slapen:D

Hendrik

p.s. het overgrote deel van de F$%^&# wijn is natuurlijk ook voor de massa.