Prikvrienden..bedankt het was gezellig vanmiddag…bij deze de geproefde wijnen op de Shafer Riesling na…met korte omschrijving
Gran Claustro cava Cuvee especial ……… Lekkere Cava….beetje Bollie achtig…fraai glas
Rafael Palacio As Sortes 2007 & 2006…. l;ekker allebei..mooi citrus 2007 net wat frisser en lekkerder. 2006 wat honing en geconfijt citrus Alleen niet wat het pretendeert te zijn
Esther Nin Nun 2005…. mooi glas, exotisch, ietsje boter wel wat alcohol…fraai
Trio Infernal 0/3 Blanco 2004…zeer apart…teveel alcohol, bizar glas
Telmo Rodrigues Matallana 2004…valt erg tegen…te duur wat een dimensionaal
Alion 2002…verassend rijp al..ik hou hier wel van, Lekker
Dominio de Tares Cepas Viejas 2005 …valt tegen…mss verkeerde glas..dun, te rijp. Wel een tophuis
Bodegas Y Vinedos Raul Perez Ultreia de Valtuille 2005 …mss de winnaar..elegantie, power, toekomst en nu al bloedgeil
Cims de Porrera 2001.. Carignan…wow….rijp, aards, bos, heel fraai..elegant
Clos Mogador 2001..Das lekker, flinke zuren, elegantie, mooi! Nu drinken
4 kilo Mallorca..Bordoot neus, licht maar wel erg fraai. Leuk glas
Matasa VdP cotes catalanes Ik ben gek op deze wjn, maar viel uit de toon vandaag. JAmmer
Pintia 2003 Anti Toro fan toch is dit lekker, aards, power maar ook elegant. Lekker
Numatnhia 2005 goede wijn, maar niks voor mij, ook in topjaren is het niet mijn ding..puur persoonlijk
Alvaro Palacio l'Ermita 1993 Belegen…niet helemaal kapot maar dit had 5 jaar geleden gedronken moeten worden.Best ok
Esther nin “Nit de Nin”2005. Je moet er van houden, moderne stijl, niet mijn ding maar goede wjin.
Hacienda Zorita Magister: Apart, krachtig teveel alcohol. Bijzonder om te proeven
Flor de Pingus 2004 Pure elegantie, …nu nog iets gesloten maar toch al heerlijk Toekomst
Vega Sicilia Unico 1970 Fantastich! 39 jaar( nou ja 38)en geenvermoeidheid Grote wijn
Ferrand Chateauneuf du Pape 2007 hahaha GEIL!!!!!
Volgende keer zorg ik voor betere glazen, maar ondanks dat vond ik het een leuke proeverij met goede wijnen. En opvallend dat John ( Spanje gek) en ik ( Spanje criticus) het vaak eens waren hahaha
Winaars Flor de Pingus, Unico en de Ultreia
Volgende keer Oostenrijk Smaragd!!!!!!