How about Eagle ?

• Donald

Tja… Zwolle gaat helaas niet lukken ook al zou ik er graag bij zijn. Heb zowaar 2 flesjes in de opslag. Heb er ook een paar keer wat van mogen proeven bij mijn vrienden in Napa. Heb twee maanden geleden Hourglass Napa cab gekocht en vind dat echt het summum. Onder genot van een een diner bij Michael Chiarello hebben we een Screaming Eagle uit 2002 gedronken. Ik herinner me de gelaagdheid en met name de wat rokerige getoaste tonen. Maar ik ben geen deskundige, slechts een liefhebber. Heb momenteel een syrah van Udo in het glas; Lammershoek 2006 en dat is ook niet verkeerd.

Groet,

Donald

• Hendrik de vierde

Donald,

Udo heeft nog een veul mooiere Sjierha:S

Ben een beetje bang dat zo n S.E. door de mand valt, maar aan de andere kant lijkt het me toch wel spannend zo n icon wijn er bij te hebben.

je Hendrik

• Juan

heb er 3 in de kelder liggen (97, 99 en 01), maar nog nooit 1 gedronken. Gaat gelukkig in november wel gebeuren op een maandagavond in Kasterlee bij mijn halfjaarlijkse wijnavond met Belgische vrienden. Naast de blèhrende adelaar staat dan ook Harlan, Shäfer Hillside, Abrue, Petrus, Latour, Cheval Blanc en hopelijk Le Pin (laatste is nog niet zeker)

Uitslag uiteraard hier te lezen….

Hasta Luego

John

• Wim dL

Ja hoor…. Het zal weer niet. Juan heeft ook weer de befaamde 100 punten Eagle liggen.

Overigens is correct Haags: “Blèhrendâh Adelâeh” en geen “blèhrende adelaar”.

• Hendrik de vierde

Dat van die 100 punter wist ik ook niet, en heeft Juan behoorlijk onder de pet gehoudenX(

• Juan

haha ik ben dan ook geen Hagenees maar Braobaander……

Ik weet in ieder geval zeker dat die 97er in 2 kelders ligt in Nederland……..sommige dingen moet je verborgen houden……..:S

Hasta Luego

John