RHONE 2007

• Wolf

Hoi Wil,

in NL nog niet gevonden. Ga lekker naar Duitsland (bv. Scholzen). Plan een dagje Keulen en ga op de terugreis met een bestelbus langs. Volladen! Belachelijk lage prijzen en heeeeeel veel keuze! Site ziet er niet uit, maar als dat allemaal moet onderhouden, beschrijven en foto erbij, dan zou in 1 klap het hele internet vastzitten.

Succes ermee.

Wolf

• WilD

Heb bij Scholzen een aantal flesjes 2007 Cuvee Marc en 2007 Cuvee Maximilien besteld. Inderdaad mooie prijzen voor deze wijnen.

Ben benieuwd……………..

• WilD

Hallo Juan,

Heb je niet toevallig een PN van de cuvee Marc en cuvee Maximilien. Heb een zwikkie besteld in Duitsland en ben dus heel benieuwd wat ik verwachten mag. Wellicht dat jou PN mijn voorpret verhoogt.

Thx, Wil

• Juan

Waarom naar Duitsland? Ik koop mijn flessen Grands Bois en Cuvee Romaine bij Castrum Novum in België. Net voorbij Antwerpen……kan je er, zoals Wolf aangeeft, meteen een leuk weekendje aan vast plakken. Castrum Novum is een klein winkeltje met beperkt assortiment maar van zeer grote klasse! Eigenaar is ook gepassioneerd wijnfreak……..

Hasta Luego

John

• Wolf

Waarom in Duitsland? Omdat ik je adresje niet mocht verklappen ….. ;-)

Groet,

Wolf

• Juan

ok, ik begreep het al niet……inmiddels heeft Castrum Novum weer nieuwe voorraad Grands Bois binnen dus mag het bekend worden haha :)-D

Hasta Luego

John

• Olaf

Vlakbij Antwerpen zijn ze ook te koop bij Dirk Grandy

De Phillipine onlangs gedronken en na vier dagen open stond deze wijn nog zijn mannetje.

Olaf.

• Juan

Olaf,

Dirk Grandry is een winebroker. Hij importeert zelf geen wijnen, maar is tussenpersoon namens andere wijnverkopers. Zijn Grands Bois wijnen komen ook van Castrum Novum…..

Hasta Luego

John