………….Baltasar.
Hoor er nooit meer wat van, is het nieuwtje eraf?
TG
Met het laatste ben ik het van harte eens maar met 1* behoor je nog niet tot de allerbeste van Nederland. Laten we het houden, met het vertrek van 't Raethuys in Wateringen, op het Westland. Het uitzicht is echter bovenaards. Dat vind je denk ik nergens aan de kust. Je kan niet alleen de zee zien maar ook ruiken, zo dichtbij. Bediening is hopeloos. Ze doen hun best maar daar is ook alles mee gezegd. Dan moet je erg goed koken om dat te compenseren maar dat doet Marco dan ook. Ik denk dat je een geweldige avond gaat krijgen.
En Baltasar is een lekker sapje voor een weggeefprijs. Kom maar op met die flessen. Beetje koelen en dan op het terras met een glas.
John (Die twitterloos door het leven gaat)
Hey John,
Ben het volledig met je eens. Misschien moet ik mijn uitspraak “momenteel 1 van de beste restaurants in NL” even toelichten……deze is namelijk volledig gebaseerd op de keuken! Marco kookt op dit moment echt op ruim 2 sterren niveau….bediening was hopeloos toen hij alleen nog maar het beach restaurant had. Met het nieuwe restaurant/hotel is de bediening sterk verbeterd…….
7,5 fles uit mijn kelder gehaald om de topgerechten te begeleiden…..gaat een mooie avond worden! o
Hasta Luego
John
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?