Om het plaatje helemaal compleet te krijgen ben ik nog op zoek naar wat Ch.9dP van Ferrand en van Feraud:D
Is dat in N.L. ergens te koop, of zijn er gesmokkelde partijen via paralelimport?
Graag verneem ik van de kenners
uw Hendrik
Ferrand dacht ik binnen te lopen, maar het bleek Eddie Feraud te zijn!
Via dit prikbord had ik enkele namen onthouden, waaronder Ferrand. Maar als je dan een keer ter plekke bent, duizelt het je van de namen. Dus ik zag Feraud en dacht: “daar was toch laatst sprake van op het prikbord”. De verkeerde binnengelopen, zou de conclusie kunnen zijn. Maar niets is minder waar. Eddie Feraud (daarvoor nog nooit never van gehoord) heeft een fantastische Ch9dP 2007 gemaakt en dat voor 15 euri départ cave. Ik kan jullie verzekeren dat die wijn in NL per pallet zou worden uitgedeeld. Een beetje modern gemaakt dat wel, op het fruit en concentratie,…maar wat een concentratie. En dan ook nog eens 16% alcohol!!!, die overigens nergens in de wijn te ontdekken valt, behalve dan wanneer je de koele kelder verlaat en in 33°C terecht komt:D
Importeur weet ik niet, maar deze jongen heeft er 2 doosjes meegenomen. Het schijnt dat de wijn van Eddie binnen 2 dagen in het “Maison du Vin” volledig uitverkocht was.
en hier ligt het geweldige aantal van 0 flessen C9dP in den keldert><
en daar heb ik echt geen problemen mee, ik drink heel graag elegante wat rijpere wijnen uit deze streek. Ik ben niet zow van die bommen chocoladefruit..
Recent bij Mat in de tuin wat flesjes mogen proeven en ik moet toegeven dat een glas me dan best bevalt. Maar toch trekt het mij niet veul van die handel te kopen.
Toch wel (voor mij doen) veel wijn gekocht de laatste tijd, maar dus geen enkele C9dP. Ik wil wel zo'n 24 flesjes hebben van max. 4 boeren uit dit jaar om lang te bewaren. Dus gaik t.z.t. nog op veldtocht..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?