Probeer het nog een keer

• TGG

Probeer het nog een keer, andere draadje werd vervuild.

Wie drinkt er nog wel eens Baltasar? Hoor er al lang niks meer over, ben benieuwd naar de ontwikkelingen. Ben van plan weer eens wat aan te schaffen! Iemand ervaring met jongere jaargangen.

TG

http://www.linkedin.com/pub/theo-geurts/2/bba/128

• Hendrik de vierde

Hier de in het Duits vertaalde Parker notitie van mijn blonde vriendin:D

Ga voor de vv

De gewone 2007 is helemaal in de nieuwe wereld stijl.

je Hendrik

oeps en dan vergeet ik de link±

http://www.internetoase.de/Spanien/Calatayud/San_Alejandro/1623015_San_Alejandro_Baltasar_Gracian_Vinas_Vieja_Garnacha_2006.html

• John Copier

Niets mis mee. Ik koop de wijn eigenlijk ieder jaar. Daarnaast van hetzelfde huis ook nog wat andere sapjes. Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit iemand hier in huis iets lelijks over de wijn heb horen zeggen.

John

• Jeroen de Zeeuw

ik heb Baltasar nooit echt begrepen…althans de hype…tis best ok maar niet meer dan dat.

• iRalph

de hype heb ik juist wel begrepen. de wijn alleen niet. het is gewoon een prima mcdonalds wijn: overal en altijd hetzelfde. :-)

als je het lekker vond, gewoon elk jaar wat flesjes van kopen en vooral dan niet te lang meer wikken en wegen. ik zou vooral niet te veel gewicht toekennen aan dit simpele sapje van 6 euro.

• TGG

He Ralph,

Ik noem de sapjes die je beschrijft altijd CocaCola wijnen :-) Wordt gemaakt naar de smaak van de grote consument, als die wat kersen willen heb je Cherry Coke, als ze wat citron willen, heb je Lemon coke, zo heb je er geloof ik nog meer.

Komen bij mij vnl uit de NW, maar ja, dat mag ik hier eigenlijk niet zeggen (:P).

Vind het wel een redelijke BBQ wijn overigens, ga toch maar ff een doos kopen

Theo

(die overigens niks tegen coca cola heeft, en een cola met rum (cuba libre) best lekker vind)

• iRalph

Theo,

Met je opmerking “Balthasar is een redelijke BBQ wijn” heb je m.i. de wijn perfect op zijn merites beoordeeld!

groeten, Ralph

• TGG

Sorry Ralph, bedoel eigenlijk een goede BBQ wijn, maar dat gaat jouw waarschijnlijk al te ver :-)

• iRalph

goede BBQ wijn keur ik ook goed :-)

• Hendrik de vierde

Ik zou geen Italiaanse wijn met zo n prijs/kwaliteitsverhouding kunnen bedenken>:D<

En alleen bbq wijn? nee hoor, tijdens een gezellig avondje Bridge gaan er soms wel 3 flessen door!

Wel ff in de karaf Theo

je Hendrik