Welke fles zal je nooit openen?

• Hendrik de vierde

Mooi verhaal Olaf, dank

Hendrik

• Mathieu Wechseler

Een fles met schroefdop van voor de tweede wereldoorlog!

• Ruud Göebel

Ach Olaf, het wijnvak is niet zo simpel, wellicht had de gulle gever bedacht dat hij/zij iets mooi's en primeur hadden gekocht en dat vervolgens aan jou gunden.:)

Het verhaal van de Dubonnet is roerend en de flessen moeten bewaard blijven is de mening van:

Ruud.

• Olaf

Ruud, ik trek die Primeur uit '74 graag voor je open als jij een salade klaarmaakt dan gebruiken we hem als wijnazijn :)-D:

• Ruud Göebel

Olaf, toevallig ben ik goed in salades (want veggie)(tu) maar die B. Primeur van jou is erger dan wijnazijn, maar je kan er menig Francofiel mee ontroesten die nog steeds geloofd in de dunne zure sapjes, die zij vervolgens als subtiele wijnen omschrijven en altijd lekker zijn bij de eeuwig durende zaligmakende barbeques.:D

Ruud.

• VinnoTim

Een simpele Bordeaux uit het dramatische jaar 1946…..Geboorte jaar van mijn vader, Helaas vorig jaar veel ste vroeg overleden

Timmus

• Eelco van Wieringen

Zeg mijn waarde, de jaren beginnen te tellen, ook voor mij. Dat ik tevoorschijn kwam in een bijkans briljant Sauternesjaar verandert daar niets aan. Een Kirgizische verwurgingsgreep is niet voor eenieder weggelegd. Dit is Hogeschool. Met het klimmen der jaren heb ik me vooral op het fijne werk toegelegd. Daarom weet ik dat jouw Kirgizische ingrijpen eenvoudig gepareert kan worden met een Koningsgambiet, om vervolgens met een 1.d4 f5. 2.c4 e6. 3.Pc3. Pf6. 4.g3. Le7. 5.Lg2 losjes een overwinning af te dwingen. Maar zover zul je het niet laten komen. Ik denk dat je zo verstandig bent bij voorbaat te gaan liggen.

Salut,

Eelco

• martin

IEDERE fles moet open……..pas dan weet je of hij het waard was!

Mvg

Martin

• MaartenZzzzz

hear hear

• Robèrt Koopman

Mijn zoon is net terug van drie weken Kirgizië, van verwurgingsgrepen niets vernomen.

Iemand uit de groep werd uitgenodigd voor een partijtje worstelen, de mensen van daar wilden de Nederlandse jongeren wel even een “lesje” leren 8-)

Helaas voor de flinke lokale worstelaar troffen ze de verkeerde Nederlander, deze Nederlandse jongen won namelijk!

Daarna kon de reis niet meer stuk.

Zelfs niet na lange tochten over nagenoeg onbegaanbare wegen!

Jammer dat zo'n jongen dan niet even een flesje lokale wijn in de rugzak steekt voor zijn, alles betalende, vader (td)

Aan de andere kant, die fles komt wel in aanmerking voor dit topic, dicht laten lijkt mij het beste!