Italianen kunnen geen rose maken?

• Hendrik de vierde

Dat is een uitspraak van dhr I.Gort.

Hoon is zijn deel.

Zal mij ook wel overkomen, want afgezien van alle Gaja s kan ik mij dit jaar geen prettig glas Italiaanse wijn heugen.>:D<

Schiet u maar(:D

• Jeroen de Zeeuw

Genoeg lekkers in Italië… rose…tja….op Librandi na heb ik idd nog nooit een hele lekkere rosé uit Italië gehad. Maar goed de heer IG maakt ook geen lekkere rosé

• Jan

Nou, nou,

Ik drink anders met veel plezier de rosé's van Argiolas (Isola dei Nuraghi) en van Lageder.

Rosé's met een bite.

Ik begin daarentegen mijn buik vol te krijgen van die laffe, bleke Provencaalse rosé's.

Groeten,

Jan

• VinnoTim

Jan

Mee eens mijn steun heb je……..Cantina Terlano Lagrein roséX(

• JKo

Cerasuolo's van Pepe en Valentini (tu)

• Hendrik de vierde

Wat een lauwe reacties.

Ik snap dat het komkommertijd is.

Laten we daarom de stelling nog wat aanscherpen: Italianen kunnen helemaal geen wijn meer maken!

Gaja uitgezonderd :D

uw Hendrik

p.s. kan me nog wel Barolos herinneren van vroeger whow!

• Robèrt Koopman

Hendrik de vierde Schreef:

——————————————————-

> Laten we daarom de stelling nog wat aanscherpen:

> Italianen kunnen helemaal geen wijn meer maken!

Wat?

Kunnen ze geen wijn meer maken?

Wat is er aan de hand?

Alle druifjes verdroogd? Of opgegeten door vogels?

• VinnoTim

De zelfde Valintini als van de Trebbiano de Abruzzo?

• MaartenZzzzz

Beste Hendrik, de stelling is zo doorzichtig en stompzinnig dat vrijwel er niemand serieus op in zal gaan. Waarmee ik geenszins wil beweren dat de omschrijvingen die op de stelling van toepassing zijn omgekeerd evenredig op jouw persoonlijkheid en iq van kracht zullen zijn.

Met andere woorden : je weet wel beter en dat weten wij ook en daarmee lijkt het een discussie te worden om de discussie. En dat heeft voor de meeste prikkers een te hoog Marcel van Dam gehalte. Vandaar dus.