wie heeft vandaag mijn flessen Petit Mouton meegenomen???

• Juan

.

• Juan

.

• VinnoTim

Jezus Ben, Wat een gelul om een flesje wijn meer of minder, je prikt hier nooit, je bent hier nooit, je kent blijkbaar Juan niet (Ik zelf ook niet) Maar ik lees al een aantal jaar zijn proefnotities en die komen erg proffesioneel over en Juan beschikt nu eenmaal over een “Aardig wijnkeldertje” en dus over conectie's in deze schitterende wijnwereld.

Ik denk dat ze bij de Makro jou wijs hebben gemaakt dat hij maar 1 fles gekregen heeft om van die “Jaloerse, hebberige ramptoeristen als jou buiten de winkel te houden”

Ik ga er vanuit dat alles hier op het prikbord eerlijk gebeurt, Als je valse proefnotieties plaast, dan komen de wijnvrienden van het prikbord er vanzelf achter…..en wordt je uitgescheten.

Mijn advies Ben: Trek je terug onder je Hunebed en laat ons van de heerlijke verhalen van Juan genieten!

Tim

Die Juan zijn excuses aanbied omdat hij zich met zijn discussie bemoeid……….Maar het niet kon laten omdat zijn nekharen overeind zijn gaan staan…..

• Robèrt Koopman

Vriendelijke binnenkomer…..

Meteen mensen voor leugenaar uitmaken is niet de bedoeling op het PB.

Moet ik even vegen?

• Willem(***)

Zijn de moderatoren met vakantie?

Haal deze hele onzin aub weg, en de zogenaamde “ben” (hoofdletter niet nodig) gewoon parkeren in de hoek van dit prikbord.

Smaad is het woord waar ik aan moet denken.

O ja, mocht men denken dat ik wel overweg kan met John, of sterker nog hem wel een aardige vent vind? Dat klopt.

• Eelco van Wieringen

Het is allemaal onder controle Willem. Ben is Was.

• Willem(***)

ik had nog niet gezien dat zijn geraaskal al verwijderd was..

Prima Eel!