vandaag lui dagje in C9 maar toch eventjes afgezakt naar centrum om Eddie Feraud te kopen (cfr eerdere posting).
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om snel eventjes in het winkeltje van Olivier Hillaire binnen te springen. Wat aan de babel geraakt geraakt met verkoopster en volgende gedegusteerd
Voor zij die het wat beu zijn om te lezen hoe goed C9 2007 is, gelieve niet verder te lezen (btw, niet spotterig bedoeld : ik kan me eenmaal voorstellen dat het wat afgezaagd beging te geraken, maar ja … voor C9 liefhebbers is 2007 echt wel geweldig en dit prikbord is er nu éénmaal om - subjectieve/objectieve - wijnervaringen te delen …
Olivier Hillaire C9dP 2007 & Les Petits Pieds d'Armand 2007 : schitterende nieuwe stijl C9 . kracht van 2007
Simian : ontdekking !!!!!! : reguliere C9 2007 en speciale cuvée (iets met Hipolyte …) zijn van heel hoog niveau. voor liefhebbers van klassieke C9. Vatstaal van de witte C9dP 2008 (eerste jaargang : Harry begin jouw boek maar te updaten:) behoort tot één van de mooiste witte die ik ooit proefde (ter info : ik ben geen liefhebber van witte C9).
Saint Préfert : alhoewel het domein van Isabel Ferrando vrij jong is, zal het niet lang duren alvorens bij de allergrootste gerekend zal worden. heb enkel de reguliere cuvée 2007 geproefd. genieten !!!!! Domein om te volgen.