instellingen

• Willem G

Geneuzel misschien, terwijl er in C9 mooie dingen gebeuren.

Maar hoe moet ik in hemelsnaam mijn instellingen zetten, zodat de laatste post gewoon (net als vroeger) onderaan de lijst komt te staan en niet ergens in het midden? Volgens mij heb ik alles geprobeerd, maar ik kom er niet uit.

Degene die me kan helpen mag langskomen en dan trek ik een C9 uit 2007 open.

Alvast bedankt,

Willem.

• Ruud Göebel

Willem, ik drukte op reageren en sta nu onder jouw posting maar de gehele posting staat nu weer bovenaan en dat duurt totdat iemand op een posting reageert uit midden juli en dan staat die weer bovenaan en jouw bericht met mijn reactie daar weer onder.Heeft volgens mij niets met instellingen te maken, maar met de nieuwe opzet van het prikbord.:)

Ruud.

• Robèrt Koopman

Willem G Schreef:

——————————————————-

> Maar hoe moet ik in hemelsnaam mijn instellingen

> zetten, zodat de laatste post gewoon (net als

> vroeger) onderaan de lijst komt te staan en niet

> ergens in het midden? Volgens mij heb ik alles

> geprobeerd, maar ik kom er niet uit.

Helaas Willem,

Gaat niet lukken.

Mee met de vaart der volkeren en zeg ja tegen vernieuwing.

Heeft iemand er om gevraagd dan?

Nee, maar dat zal duidelijk zijn.

• Ruud Göebel

En door Robèrt en nu door mij sta je weer bovenaan en dat is behoorlijk lang vol te houden.>:D<

Ruud.

• Robèrt Koopman

Zo is dat Ruud.

En het is echt geen pact om Willem dwars te zitten hoor, echt niet! (:D

• Robèrt Koopman

Maar moet inderdaad wel toegeven dat hele oude draadjes op deze manier weer bovenaan krijgen niet echt fraai is.

Dat is op te lossen met slotjes, misschien is dat een oplossing.

• Ruud Göebel

Robèrt, een oud draadje kan zomaar een nieuwe wending krijgen! Zie Minervois! Dus wees prudent met slotjes! En Willem zakt nog steeds niet!:)

Ruud.

• Willem G

Dank voor je reactie Ruud, maar ik ben kennelijk niet duidelijk geweest.

Ik zal een voorbeeld geven. Het draadje met als titel Rhone 2003, 2004, 2005, 2006 en 2007…… De laatste berichten zijn van Tomm en Juan, maar ze staan niet onderaan. Ik begrijp ook wel hoe dat komt; het is een reactie op een berichtje in het midden van het hele draadje en dan komt de reactie daar direct onder.

Bij het vorige prikbord was het me gelukt om alle reacties op het geposte moment gesorteerd onder elkaar te krijgen. Ik kon dan het hele draadje doorscrollen tot het punt waar ik gebleven was en vanaf daar verder lezen. Als je nu een paar dagen niet kijkt en verschillende mensen hebben op verschillende posts in het draadje gereageerd, dan staan alle nieuwe posts door de oude heen en kan ik weer het hele draadje lezen om te kijken wat er nieuw is. Dat vind ik uitermate onhandig. Daarom hoop ik dat ik een instelling over het hoofd heb gezien.

Groeten,

Willem.

P.S. Dat het draadje na een nieuwe bijdrage weer bovenaan komt vind ik ideaal.

P.S.2 Dat de email adressen niet meer leesbaar zijn vind ik weer onhandig.

• tomm

g , ik snap er ook niets van , maar ja … ik heb dan ook juist een flesje chaupin 2007 soldaat op anderhalfuurtje … zo goed en zo gebalanceerd … gaat binnen als limo.

wat ben jij toch in die canyons gaan doen dit jaar ? hier moest je zijn. je zou amuseren als een kind.

• Willem G

Ik was even weggeroepen terwijl ik al met mijn reactie op Ruud bezig was…… een hele rij posts inmiddels :)

Robèrt had het volgens mij wel goed begrepen.

Op internationale prikborden staan de laatste reacties automatisch onderaan voor zover ik weet. Als ik het zelf op dit prikbord niet kan instellen, dan zou er toch iemand moeten zijn die bepaalde instellingen aan zet. (Zoals ook mogelijk moet zijn voor het e-mailadres weergeven.)