instellingen

• Willem G

Ha Tomm,

Je vermaakt je uitstekend daar. Dat is duidelijk. Chaupin 2007 goed gebalanceerd….. jij niet meer neem ik aan als je die in anderhalf uur wegklokt…;)

• Robèrt Koopman

Hangt het niet een beetje vanaf op welke reactie je een reactie schrijft?

Doe je dit onder het eerste bericht van het draadje dan verschijnt het helemaal onderaan.

Doe je dit niet dan niet….

• tomm

heo bedeol je ?

• Willem G

En wat drink je nu na een Chaupin 2007? Een Pure 2007? Of een Janasse VV 2007? En, oei een probleem….. wat drink je dan daar weer na? Een paar emmers water schat ik. :D

Ga je nog lunchen met Bob morgen?

• Willem G

Tomm,

Serveren ze daar in C9 ook bonenschotels a da Capo?

• iRalph

wat willem bedoelt is dat als je een reactie geeft op een postje ergens midden in het draadje, dat dan ook jouw reactie midden in het draadje te staan komt. Ma.w.: nauwelijks vindbaar. Je kan ook niet sorteren op datum, terwijl dat wel gesuggereerd wordt met de link “uitgeklapt op datum”

het feit dat je draadjes nieuw leven in kan blazen is juist een een hele aardige functie. alleen heeft men bovenstaand probleem gecreeerd en niet opgelost

• Felix Warners

Het lijkt mij beter dat als je op iemand reageert je dit duidelijk maakt door een quote. Alles gewoon standaard op datum sorteren is volgens mij het meest overzichtelijk. Nu zie je continu nieuwe berichten ergens in het midden van een thread opduiken maar dan moet je idd wel eerst alle andere post's lezen om te begrijpen waar het over gaat.

• Eelco van Wieringen

G, druk eens op “ingeklapt”, linksbovenin. Zo zie je heel makkelijk wat nieuw is. Zo lees ik mijn prikbord.

Salut,

Eelco

• Robèrt Koopman

Felix Warners Schreef:

——————————————————-

> Het lijkt mij beter dat als je op iemand reageert

> je dit duidelijk maakt door een quote.

Daar zit wel wat in mits je dit verstandig doet.

In mijn ogen is het gehele bericht in qoute meenemen dat dus niet.

Anders komt er wel erg veel tekst in de berichten te staan.

• Willem G

Ralph, Felix, helemaal juist.

Eelco, een lapmiddel, maar bedankt voor de suggestie.

Het moet voor de ontwerper (en misschien ook de beheerder) een fluitje van een cent zijn om bij “gesorteerd op datum” ook werkelijk op datum te sorteren.