Wachau Grüner Veltliner 2007

• TGG

Is dit wat, ik ken eigenlijk geen Oostenrijkse wijnen, maar hoor veel over de Grüner Veltliner. Kan nu dit kopen hier.

Theo

• Ronald Heijden

Goedemorgen Theo ,

Ik neem aan dat er meer info op het etiket moet staan dan de info die je nu geeft.

Wachau is namelijk niet de wijnmaker maar het DAC ( vergelijkbaar met de franse AC)

Groeten,

Ronald Heijden

• Juan

Hey Ronald……dus jij denkt dat Domaine Wachau niet bestaat……..>:D<

Hasta Luego

John

• Ronald Heijden

Olah Juan ,

Oeps die was ik inderdaad even vergeten :o

Groeten,

Ronald nog steeds in opleiding

• romke van dijk

2007 is top

Domaene Wachau (het is Domane met een umlaut op de a maar mijn umlaut is stuk) een uitstekende coöperatie, maar daar heb je ook weer gradaties. Met een daaraanvasthangend prijskaartje.

Steinfeder

Federspiel

Smaragd

Maar verwacht geen Hirtzberger/Knoll/ kwaliteit.

Groet,

romke

• Mathieu Wechseler

Domäne Wachau is zeer betrouwbaar en vriendelijk geprijsd. Heb zowel Federspiel als Smaragd van ze geproefd, goed gemaakte GV's.

Amitiés,

Mathieu

• Udo Göebel

of ALT 0228

• romke van dijk

ä

• TGG

Helaas … zojuist ff naar een filiaal geweest, daar hadden ze 'm niet. Probeer het vanavond ergens anders, wil ff een flesje proberen uiteraard.

Theo

• Ruud Göebel

Theo, zeker doen! Ik weet vrijwel zeker dat dit jou zeer goed zal bevallen. De wijnen van de gv zijn vrijwel altijd elegant en nooit log en hebben vaak een aangenaam “pepertje” in de smaak, de koosnaam in Oostenrijk voor deze druif is dan ook Pfefferli.

Ruud.