Vergeten wijnen gevonden

• Theo

Hallo beste wijnliefhebbers. Via familie heb ik een aantal dozen wijn gekregen die uit de wijnkelder van een onlangs overleden notaris zijn gekomen (ja, ja, allemaal familie). Kan er iemand iets meer vertellen over de volgende wijnen, met name of ze nog drinkbaar zijn (ze nodigen wel uit om eens van te proeven). Of dat ik ze het beste in de kelder kan houden en er af en toe met rots naar kan kijken. Of misschien moeten constateren dat de wijn niet meer drinkbaar is, dan zou ik een verzamelaar natuurlijk blij kunnen maken met de etiketten. Ik hoop op een paar reacties van jullie. Alvast bedankt.

Het gaat om de volgende wijnen:

1945 La Tour Milon, 1952 Nuits St. George, 1957 Chateau Coutet a Barsac, 1959 Pommard Jean Bouchard, 1959 Volnay Jean Bouchard, 1959 Volnay P. Jorrot, 1971 Chateau de Barbe Blanche, 1994 Cotes du Jura Domaine de la Croix de Marche en 1998 Chateau ROC de Calon.

• pieter-jan

Hallo Theo,

Als je de Nuits,de pommard en de volnay niet wil drinken dan wil ik de flessen graag van je overnemen.

groet

Pieter-Jan

• Ruud Göebel

Theo, die Château Coutet 1957 uit Barsac, daar heb ik oprecht nog wel vertrouwen in. Het is één van de twee Premiers Crus Classés uit die gemeente, (de andere is Climens) en ondanks dat het geen topjaar is denk ik toch dat je er een leuk glas aan gaat beleven! De andere wijnen liggen ver buiten mijn blikveld ;)

Ruud.

• TGG

Dit is een andere Theo!

TG (de echte Theo)

• Theo

Hallo Pieter-Jan.

Als je een echte liefhebber bent (en dat zul je zeker zijn…) wil ik je suggestie wel in overweging nemen.

Laat maar weten hoe we elkaar kunnen bereiken om die flessen jouw kant op te laten komen.

Ik woon zelf in Zeeland.

Dan zullen we gelijk de voorwaarden bespreken.

Groeten Theo

• Pieter-Jan

graag het aantal flessen en de vraagprijs theo,mochten er nog meer oude bourgognes uit de dozen komen dan hou ik me aanbevolen.mail maar naar mijn mailadres.

groet

• jenny.hmns

Vreemd de tweede La Tour Milon 1945 in 2 weken ???

groetjes

jenny