gaat er een prikker binnenkort naar C9 ?

• tomm

… en kan die ginds voor mij 6 flessen oppikken ?

Ik ben ginds een doosje met 6 fl vergeten in m'n chambre d'hôte …

Laat iets weten indien het zou lukken, ik laat je dan naam + adres kennen van de chambre d'hôte.

dank alvast,

Tom

• Eelco van Wieringen

Ik ben mijn bagage wel eens vergeten in een hotel in Frankrijk, inclusief portemonnee en gsm. Kwam er 's nachts, honderden kilometers verder, pas achter. Dan voel je je pas beroerd.

Ik ben thuis gekomen, maar vraag niet hoe!

Salut,

Eelco

• Hendrik de vierde

Aan een boom zo vol beladen, mist men een twee pruimpjes niet>:D<

• tomm

toch wel want als die pruimpjes een naam als combe des fous, marcoux vv, janasse vv, secrèt de sabon … 2007 dragen dan oogst ik ze graag.

• tomm

Ik heb mijn oproep wat meer aanlokkelijk gemaakt :

Laurence Feraud van Pégau heeft de flessen ondertussen opgepikt in de chambre d'hôte.

Indien iemand de komende weken pégau zou bezoeken en nog plaats heeft om een karton met 6 fl ginds op te pikken voor mij : Laurence overhandigt jouw persoonlijk het pakket en je mag da Capo 2007 proeven van het vat (hemelse wijn trouwens ….. heb het geluk gehad om hem vier maal te degusteren vorige week).

• TGG

Tom,

ga binnenkort, maar ja, ga niet via NLD op de terugweg. Ben uiteraard wel bereid de wijn op te halen (:D

Theo

• ChrisW

Tom,

Ik ben net geweest in CdP (was net weg toen jij kwam) maar ga begin oktober weer terug (samen met John vT die daar nog niet is geweest). Als je tot dan kan wachten, kan ik ze voor je meenemen.

ChrisW

• tomm

natuurlijk kan het tot dan wachten. dank voor het aanbod (tu)

geef me een seintje als de datum vastligt zodat ik Laurence kan verwittigen. ik veronderstel dat jullie daar zowiezo langsgaan maar gezien paul meestal bezoekers ontvangt is het beter dat laurence ze kan laten klaarzetten of zelf aanwezig is.