Was op zich wel een leuke avond. Veel wijnen open en streekgerechten (o.a. kaas, foie gras, diots, saucisson) te proeven. De wijnen waren veelal van een OK nivo. Heb zelf wat Crozes, St. Joseph, Gigondas van Chapoutier en Jaboulet, alsmede Hortus (Grand Cuvee)Pic-st-Loup gekocht
Niet heel veel gekocht dus, met het oog op de komende weken waar hier overal (nu reeds ook bij Carrefour en Geant) de foires lorsbasten, waar ik iets meer van verwacht.
Organizatie was iets minder, zo waren er geen spuugemmers beschikbaar….. op mijn verzoek werden er een paar nieuwe emmers uit de winkel gepakt. Ook was er een wijn die duidelijk kurk had, op mijn advies werd echter gereageerd met dat dat zo hoorde, dat was hout…. Niet dat het mij veel uitmaakte, ik was toch niet in de markt voor die wijn. Viel wel op dat een ieder gewoon doorproefde, en dat slechts 1 ander persoon het met mij eens was.
Ook de beloofde 10% extra korting werd niet verekend (wel na mijn opmerking natuurlijk…), hoeveel mensen hebben teveel betaald?
Morgen ff oorbellen kopen met de kleine meid voor haar verjaardag, en dan gelijk ff naar de Carrefour hyper naast de juwelier
TG