verzin een onderschrift

• Eelco van Wieringen

Ziedaar, een vent met een bord voor zijn kop.

• Christian Callec

“Een gelikt gerecht! Complimenten aan de keuken…”

• Ruud Göebel

Jenny, alléén een van de pot gevallen, maar dan weer wel absoluut onafhankelijke wijnjournalist, wanhopig opzoek naar lezers voor zijn “nieuwe” site, heeft de euvele moed om een dergelijke foto van een collega te plaatsen, een foto die volgens mij ergens als “geintje” gemaakt is om aan te tonen dat het gebodene om; “je vingers en bord er bij af te likken was”. Een normale beeldspraak in ons taalgebruik. Ik acht het “verziekt” om hier goedkoop mee te willen scoren! Evenals het artikel een aantal plaatsen lager met de afbeelding van 3 schaars geklede, edoch aantrekkelijke dames, om te benadrukken dat het drinken van een aantal glazen rode wijn een gezonde zaak is, het plaatje heeft niets met de inhoud van het artikel te maken! Wat mij betreft journalistiek, zoals dat wekelijks te vinden is in bladen van het: Story, Weekend en Privé niveau. Heeft allemaal niets te maken met de aangegeven doelstellingen om een breder publiek op een “hoger” plan te tillen wat wijnkennis betreft!

Ruud.

• MaartenZzzzz

Beste Ruud,

de afgebeelde persoon is de heer van Heusden. Die kan je met zo'n afbeelding niet belachelijk maken. Sterker nog, er is niemand in staat de man meer belachelijk te maken dan hijzelf al doet in zijn schrijfsels.

• Ruud Göebel

Hoi Jenny, was het dit plaatje? :P

Je maakte het wel moeilijk hóór! :)

Ruud.

• jenny.hmns

Hoezo moeilijk

dat zie ik niet

het was het eerste dat in me opkwam toen ik die foto zag

heb niet eens gezien wie het is

het plaatsen van het etiket was wel moeilijk

dank voro je hulp

groetjes

jenny

• Ruud Göebel

Beste Jenny, de zin: “dit is een voorproever van Château le Chat e lait uit Saint Emilion, een oud GCC, nu gedegradeerd ” omvormen tot wat ik heb gevonden en ook nog in relatie tot de “context” kost mij echt wel wat moeite hoor! Maar wellicht ben jij zo knap en ik zo dom! :(

Ruud.

• jenny.hmns

Nee ik denk in plaatjes en zie dan direct dat etiket

noem het een soort “beroepsdeformatie”

wij hebben in de ng crypto's gedaan en die hadden ook zo'n soort denkpatroon

groetjes

jenny