Pierre.nl

• Olaf

en van wie ie die heerlijke muziek?

Olaf.

• iRalph

Hoi Ruud, was niet neerbuigend bedoeld ofzo. Maar technisch gezien stelt dit inderdaad niet veel voor. Maar zoals ik al zei: who cares. Technische hoogstandjes zijn ook geen doel op zich natuurlijk

@Udo,

Die email adressen mag je niks mee doen. ik kan zo een glas petrus inschenken voor jou en dan staat ineens jouw email adres bij hen in de database. maar dan heb jij nog geen opt-in afgegeven voor jou adres. die petrus actie rammelt m.i. juist aan alle kanten

maar nogmaals: wat een verfrissend idee in die muffe wijnmarkt. ik ben wel benieuwd wie (persoon, bedrijf) het concept bedacht heeft. melden! nu!

• Olaf

De verplichte opt-in om toestemming te krijgen van de ontvanger om e-mail naar de ontvanger te mogen versturen is voor bedrijven pas wettelijk verplicht van 1 oktober dit jaar dus over twee weken. Maar inderdaad als ze nu bij het verzamelen geen opt-in vragen kunnen ze er in de toekomst weinig mee doen……of gewoon wel gebruiken en een mogelijke boete riskeren. Dat hele opt-in gedoe is ook wel sterk overdreven, laat ze de echte spammers maar eens aanpakken.

• Udo Göebel

Twee weken verder zitten ze op ordernummer 62, ik vrees dat e.e.a. verspild geld is geweest. Op zich jammer, want er is veel tijd en aandacht aan de site besteed.

• iRalph

:)

tja…dan is het bewijs vrijwel rond dat de cijfers uit het persbericht volledig uit de duim gezogen zijn (of men moet alleen maar bestellingen via telefoon en fax krijgen natuurlijk, maar dat betwijfel ik). Best een blunder.

Om het meteen af te serveren als verloren geld, vind ik wat kort door de bocht. Probleem is echter, dat vrijwel iedereen denkt dat als je een (wijn)winkel online brengt dat de verkopen vanzelf gaan. Vergeet het maar; dan heb je 1% van het werk pas achter de rug….

• Mathieu Wechseler

Wat Ralph zegt klopt, het werk moet nu nog beginnen! Ik zou niet meteen denken aan een mislukking, een kwestie van lange adem en doorzettingsvermogen en vooral veel activiteiten verrichten.

Amitiés,

Mathieu