Cellar Tracker

• romke van dijk

Ben de laatste dagen bezig mijn wijnvoorraad op deze site te zetten.

Zit echt goed in elkaar.

Vraag me af wie er van de prikkers hier er ook gebruik van maakt.

Dan vragen ze een fee (vrijwillig maar ook best wel dwingend) hoe gaan andere mensen daar mee om?

Wat ik ook grappig vind is dat er heel er vaak bij de proefnotities van de door mij ingevoerde wijnen de naam Zweder staat.

Eigenlijk te vaak …, volgens mij is dit een bekende van het forum.

Wie heeft een idee?

Groet,

romke

• JKo

Ik gebruik Cellartracker ook, Romke. En ben er ook erg tevreden over.

Ik betaal jaarlijks een ‘vrijwillige’ bijdrage, maar moet toegeven dat ik daarbij niet de door de site gesuggereerde bedragen hanteer.

En die Zweder was mij inderdaad ook al opgevallen; een aanzienlijk deel van de wijnen die hij/zij geproefd heeft liggen ook bij mij in de kelder, dus die naam komt regelmatig voorbij als er weer nieuwe PN's zijn verschenen. Heb me ook al dikwijls afgevraagd of ik ‘m (’r) misschien ken…

Cheers, Jeroen

• Ronald Heijden

Romke ,

Veel succes met het invoeren van je wijnen ! Ik ben lekker tegendraads en gebruik

juist geen Cellartracker maar sinds een jaar www.manageyourcellar.com Uiteraard

niet zo veel proefnotities als in Cellartracker maar dat hoeft voor mij ook niet , het gaat

mij uitsluitend om het correct bijhouden van de voorraad en daar is dit programma erg

behendig in.

Groeten,

Ronald Heijden

• Wim dL

Romke, ik ben al jarenlang fanatiek gebruiker en promotor van CellarTracker.

Ik vind het een tool van een zodanig niveau dat ik de fee er graag voor betaal. Ik betaal vrijwillig zelfs meer.

Wereld-tool!!!

• D

Hetzelfde hier Romke:

Ik heb goede ervaringen met Cellartracker als gebruiker van het programma, daarnaast heb ik geen idee wie Zweder is.

Maar smaak heeft ie!

D.

• Alphons vd vorst

Ik gebruik het ook al jaren en betaal ook de fee, maar ook ik wijk af van de ‘gesugereerde’ bedragen.

• Freek

Ik ben het in ieder geval niet. Ik log gewoon in onder mijn eigen naam!! Ook ik ben al jaren gebruiker van dit fantastische programma. Heb de jaarlijkse bijdrage er ook graag voor over!

Heb recent een uitdraaitje naar mijn verzekeringsagent gestuurd om mijn ‘kostbare’ inboedel apart te verzekeren. No problemo!

Freek

• WilD

Ik gebruik Cellar Tracker ook voor mijn eigen voorraad en moet zeggen dat dit een prima mogelijkheid is om je administratie te kunnen voeren.

Ik volg dit prikbord nu reeds lange tijd en ben eigenlijk best wel geinteresseerd in de aanwezige kelderschatten van eenieder. Nu kan ik me voorstellen dat niet iedereen te koop wil lopen (diverse redenen) met de inhoud van zijn wijnkelder maar ik persoonlijk zou best wel eens in de administratie willen kijken van medeprikkers. Op deze manier krijg ik, als redelijk nieuwe speler (4 jaar actief), een beeld van de opbouw van diverse privekelders.

Als ik echter naar de usernamen kijk binnen Cellar Tracker dan is er natuurlijk geen touw aan vast te knopen wie wie is (behalve Wim de Leeuw die reeds tot mijn favorieten behoort binnen Cellar Tracker, kan alleen niet zijn kelder inkijken).

Wellicht dat er medeprikkers zijn die me toegang willen geven tot hun (Cellar Tracker) kelder??