Restaurant Puur, Berg en Dal

• Eelco van Wieringen

Veel goede dingen over gehoord, nu is het de tijd voor de betrouwbaarste aller getuigenissen, ik ga er zelf naartoe. Alvast even rondgeneust in de wijnkaart en er vallen mij meteen een aantal dingen op. Het aanbod leunt zwaar op Frankrijk en Italie, er staan fouten in (Lagrange is een Pomerol en zo meer), Hofleverancier is De Gouden Ton, en de prijsstelling. Die is zeer gunstig te noemen. Zo vind ik de Savennières van Baumard, Clos du Papillon 2005 terug voor 42,50 euro en dat vind ik knap bij een retailprijs van 26,50.

Er valt over en restaurantbezoek altijd wat te berichten, dus u hoort van mij.

Salut,

Eelco

• Freek

Eelco,

Er bestaat ook een Lagrange uit Pomerol!

Freek

• Dick Schinkel

Hier een etiketje:

Met smakelijke groet Dick

• Eelco van Wieringen

Ge hebt bijna gelijk. Want dit staat er op de site en kaart: Château Lagrange 1998 Grand Cru Classé Pomerol. Zie hun wijnkaart.

Ik bedoel maar.

Salut,

Eelco

• Freek

Eelco,

Hoop dat je een geweldige avond hebt gehad! Mooie wijnkaart, met m.i.zeer schappelijke prijzen, dus daar zal het niet aan hebben gelegen. Wat hebt U gedronken en vooral…wat heeft U daarbij gegeten??

Ik zou iets lekkers van de kaart hebben uitgezocht bij de barbera van Vietti. 1 van Piemont's beste barbera-boeren!

Freek

• Eelco van Wieringen

Aan U,

Ik bericht morgen verder. Nu moet de Guelbenzu leeg en kijk ik naar opgenomen finales van een atletiekfinale in Shanghai. Ook in die discipline haalde ik een graad maar dat spreekt voor zich.

Salut,

Eelco

• Ruud Göebel

Eel, laat me raden? Wereldkampioenschappen opscheppen met hinkstapsprong en driedubbele salto achterover, gevolgd door het geblindeerd klaarmaken van een saus die elk daarbij behorend gerecht deed verbleken, maar de wijn tot zijn recht liet komen. >:D<

Ruud.

• Eelco van Wieringen

Nee, het was een enkele salto na een flip vanaf het rechterbeen. Verder zat je goed.

De fles is leeg, ik ga slapen.

Salut,

Eelco

• sjaak kaptein

Eelco,

Vind dat je mooie restaurantbeschrijvingen maakt.

Beschrijvingen waar ik naar uitkijk.

Kijk nu al dagen uit naar de beschrijving van Puur, Berg en Dal.

Sjaak Kaptein

• Robèrt Koopman

Ik ook (:D