Verkiezing Wijn van het Jaar

• Ruud Göebel

Aanstaande zondag is deze belevenis weer mee te maken in het Barbizon Palace in Amsterdam. Menigeen zou nu kunnen denken: Ho ho Ruud, dat riekt naar verboden reclame. Welnu ik heb geen enkele band met die organisatie! Wel is het zo, dat zij om de 2 jaar een Nationale Wijntest voor teams uitschrijven. Al jaren doe ik hieraan mee, samen met een aantal andere wijnliefhebbers. De test bestaat uit het beantwoorden van 100 vragen over een aantal wijnlanden en/of wijngebieden. Na beantwoording komen de beste 4 teams dan in de finale, om nog een aantal organoleptische problemen op te lossen. Meestal bestaat dit uit het blind herkennen van wijnen naar: herkomstgebied, druivenras, jaartal en nog wat trivialiteiten. Welnu, met trots kan ik jullie als captain van ons team mededelen, dat wij in die finale zitten. 2 leden van ons team zullen die ultieme test doen en dat zijn de medeprikkers Wim de Leeuw en Udo Göebel.

Ruud.

• Robèrt Koopman

Kijk eens aan!

Daar mag je best melding van maken én trots op zijn (tu)

• Ruud Göebel

Ja Robèrt en netjes de naam van ons team vermeden! ;) Ik zou de Angelsaksen onder ons willen oproepen om in te stemmen met de kreet: “Wijn doet er toe” !! X(

Ruud.

• Mathieu Wechseler

Rudi, Udo en Wim…go for it. Jullie zijn goed bezig, ik hoor het van iedereen. We lezen het maandag wel in alle kranten!

Amitiés,

Mathieu

• Ruud Göebel

Dank je Mat, steun van iemand met jouw statuur, doet ons goed!

Rudi.:)

• MaartenZzzzz

Ruud,

probeer de randomiser eens, het zal je zeker een klinklare overwinning brengen. Ik geloofde er eerst ook niet in maar sinds ik het heb aangeschaft heb ik veel meer vrienden en ben gewoonweg veel gelukkiger. Het is ook handig om mee op reis te nemen en vegetariers kunnen het ding zonder wroeging van het geweten gebruiken (no animals where hurt during the production of this wonder tool) . Geloof me, dit zal jullie team de ultieme overwinning schenken!

• Eelco van Wieringen

Straks loopt iedereen daar met een emergendizer rond. Je had dit beter middels een privemail kunnen doen Maarten.

Salut,

Eelco

• Ruud Göebel

Eel, niets aan de hand hoor, de leden van ons team gebruiken al jaren zo'n geweldig randomemergendizer en daarom zijn we zo goed. Ons nieuwste teamlid WimdL heeft er zelfs 2, want die had nog wat in te halen. Sindsdien heeft hij wel een “funny walk” ontwikkeld.:D

Ruud.

• John Copier

Dat wordt komende zondag geen verkiezing “wijn” van het jaar maar “wijnteam” van het jaar.(tu)

John

• Juan

appeltje eitje Ruud voor die 2 gasten……afgelopen zaterdag bleek wel weer dat blindproeven niet zo lastig is…….:D

Hasta Luego

John