Nieuw glossy voor wijnliefhebbers

• Patrick Woesthoff

Jip, heppem..

vind 'm vooral lekker ruiken. :)o

• jeroen

@ Udo…..doelgroep….tja kijk ze brengen een wijnblad uit, welke mensen kopen een wijnblad…wijnliefhebbers die iets meer interesse hebben dan gemiddeld. En zelfs daarvoor vind ik het niet boeiend. Mooi voorbeeld is de Chardonnay test…die laatste TBA… hmm denk aan Roquefort of is dat te culinair gedacht….. tja…..

ik denk dat een gemiddelde wijndrinker geen wijnbladen koopt maar alleen de echte liefhebbers. ( en velen daarvan ook niet)

En die online shop..tuurlijk hebben de NRC en de Volkskrant dat ook maar die zeggen ook niet een wijnkrant te zijn. Die proberen gewoon een stuiver mee te pakken omdat het wss niet zo goed gaat met de krantenwereld.

WineLife is wel een wijnblad, dus een zekere objectiviteit mag je dan wel verwachten. Met een eigen winkel is dat niet echt geloofwaardig. Ik zie het al voor me dat Perswijn, Decanter enz ook zoiets zou doen. Dan zou iedereen er over vallen.

En trouwens een glossy over wijn is zeker niet nieuw…. wie kan zich Chateau nog herinneren. Was een heel leuk blad, totdat ze niet meer maandelijks verschenen en de boekjes kleiner en diker werden. Maar dat was denk ik zo wel de eerste echte wijnglossy.

Vergis je niet hoor ik misgun niemand wat, maar blijf voorlopig bij mijn idee dat het een hip mediabedrijfje is wat wijn opeens heeft ondekt

• Guill

“En Prikkers zijn overduidelijk niet de doelgroep, het richt zich op de gewone wijndrinker.”

Udo,

ik ben een gewone wijndrinker. Ik drink wijn die ik lekker vind en kan betalen. Als ik het goed begrijp hoor ik hier dus niet thuis of ben ik geen “Prikker” maar een “prikker”?.

Guill

• Udo Göebel

@ Guill

wat mij betreft is iedereen welkom op dit PB, helaas schrikken de meeste ‘gewone liefhebbers’ van de ‘fanatiekheid’ van de meeste prikkers.

• sjaak kaptein

Heb het blad gisteren voor het eerst gezien en grotendeels gelezen.

Vind het een gedurfd, fris, prikkelend, veelzijdig, verrassend blad.

Dat dit in Nederland nog steeds kan verrast mij.

Hulde aan hoofdredacteur Sharon van Minden die me de drijvende kracht achter het blad lijkt.

Begrijp niet zo veel van de bovenstaande soms wat zurige déjà vu opmerkingen.

Sjaak Kaptein

• TGG

Hoe kom ik aan dat blad?

Theo

• Eelco van Wieringen

Ik heb het nog niet gelezen maar wil het wel aanschaffen. Stuur ik jou een exemplaar op. Ok?

Salut,

Eelco

• TGG

Eel, dat is heel fideel van je

TG

• Eelco van Wieringen

Stuur me nog even je adres. Aan “Theo in Douvaine” zal niet voldoende zijn.

Salut,

Eelco