1855.com

• Roger

wellicht een alternatief voor 1855:

http://www.delicasa.nl/

• Ludwig

Eindelijk wordt het me duidelijk waarom ook mijn primeurwijnen van 2005 nog niet geleverd zijn door 1855.com.

Ik zit in exact dezelfde situatie als wat anderen voor mij al schreven: maar blijven proberen in contact te komen met 1855.com via e-mails en telefoontjes, altijd zonder positief gevolg.

Ongelooflijk hoe een bedrijf als 1855.com erin slaagt zich professioneel voor te doen, maar uiteindelijk wellicht een grote luchtbel is. Waarschijnlijk is dit nog maar het topje van de ijsberg, en vermoed ik sterk dat er meer gedupeerden zijn dan tevreden klanten. Als je eenmaal begint te zoeken naar consumentenervaringen met 1855.com, bots je enkel op negatieve reacties, ik heb er alleszins nog geen positieve gevonden.

Vermijd dus deze internet wijnsite ten allen prijze!

Met vriendelijke groeten

Ludwig

• Robert

Goedemiddag, ook ik ben al enkele jaren bezig om mijn geld (+/-800 Euro) terug te krijgen van 1855.com (primeurs 2005). Verschillende telefoontjes en nog meer emailtjes.

Heb zelfs schriftelijke bevestigingen op email dat het geld teruggestort gaat worden echter tot op heden niets….

Ik heb gedreigd met rechtszaak, persoonlijk langskomen ect maar dat helpt dus ook niet.

Ik ga het nu nog een keer proberen via het ECC (http://www.eccnl.eu/page/nl/consumentenrecht/consumentenrecht) lukt dit niet dan ga ik toch maar eens persoonlijk bij Monsieur Sauty op audientie:).

Groet en succes

• Peter

Na een paar goede ervaringen met 1855.com ook een hele slechte wat meteen mijn laatste ervaring is geweest, laten we maar zeggen.

Om het probleem opgelost te krijgen ( wel betaald, niet geleverd ) heb ik aan hen gevraagd een voorstel te doen om tot een oplossing te komen. Zij boden me toen een alternatief aan waar ik niet gelukkig van kon worden, maar dat heb ik toch maar geaccepteerd. Zodoende was ik niet al mijn centjes kwijt en had toch nog wat in de hand.

Ik zou dus adviseren om te proberen een alternatieve wijn geleverd te kregen en laat hen maar wat voorstellen

• van gruijthuijsen

Geloof 't of niet ik was vorige week op uitnodiging van Bart wijnen, bij Forradori. Wij proevden daar ook de 04, geweldig wat een wijn. De “gewone”Forradori deed er niet veel voor onder.

• Martin

Beste Robert,

Als je langs gaat laat t me even weten wil je graag vergezelen op deze missie, 2 bereiken meer dan 1.

Groeten Martin

• robert

Ik zal het laten weten wanneer ik ga. Wacht eerst nog even op de uitslag van het ECC. In de tussentijd maar op zoek naar een een E&E Black Pepper Shiraz 2002:)

• robert

Heb 1855.com diverse mogelijkheden aangeboden : het zelfde chateau maar ander jaar, compleet andere wijnen, combinatie van deze twee en een open voorstel.

Maar helaas, wel een brief van Sauty gehad met excuses en dat het snel opgelost zou worden (8 maanden geleden alweer).

Tevens een gesigneerde foto voorstellende een glas bubbels in herfstsferen, mijn meest waardevolle foto op dit moment dus:).

Ik had contact met een advocaat in Engeland die een rechtzaak wou beginnen maar nadat hij voor deze tijd wel zijn geld had terugontvangen heb ik helaas niets meer van hem vernomen.