Hulp gezocht van Frans sprekenden

  • Jan

    Prikkers,

    Via Amazon.fr bestel ik jaarlijks de gidsjes van Bettane & Dessauve en de RvF.

    Het eerst genoemde boek heb ik ontvangen. De tweede laat op zich wachten.

    Nu krijg ik van Amazon onderstaande mail. Er is klaarblijkelijk iets met het boek.

    Kan iemand deze voor mij kort samenvatten (mijn Frans is domweg te slecht).

    Waarom dan wel jaarlijks twee Franse wijnboeken kopen. Tsja, wijnfrans is toch weer minder moeilijk.

    Bij voorbaat dank voor jullie hulp.

    Bonjour,

    Nous avons le regret de vous informer que nous ne pourrons pas vous

    expédier l'article suivant :

    Olivier Poussier, et al “Les meilleurs vins de France 2010”

    Bien que nous pensions pouvoir vous envoyer un exemplaire de cet

    article, notre fournisseur nous a informé qu'il n'était plus

    disponible actuellement. Nous en sommes sincèrement désolés.

    Cet article a donc été retiré de votre commande.

    Le compte associé à votre carte de paiement ne sera pas débité. En

    effet, la transaction n'a lieu qu'au moment du départ d'un colis.

    Malgré les efforts constants que nous effectuons pour mettre à jour

    les informations sur notre site, certaines modifications peuvent

    apparaître avec un léger retard. Nous vous assurons que nous mettons tout en

    œuvre pour minimiser les effets de ce décalage, et nous excusons pour tout

    désagrément causé.

    Veuillez noter que ce message d'information a été envoyé à partir d'une adresse ne pouvant recevoir d'e-mails. Merci de ne pas y répondre.

    *****

    QUE FAIRE POUR CHANGER OU ANNULER UNE COMMANDE ?

    Pour visualiser votre commande cliquez sur le bouton <> situe en

    haut a droite de toutes les pages de notre site. Sur la page suivante, cliquez

    sur << Commandes en cours et/ou recemment expediees>>, situe dans la rubrique

    <>. Notez que si votre commande contient d.autres articles

    ils seront expedies selon les dates estimees d'envoi indiquees dans votre compte.

    Veuillez noter que l'envoi separe de votre commande peut augmenter le cout de vos

    frais de livraison.

    *****

    COMMENT FAIRE SI UN ARTICLE EST DEJA ENTRE DANS LE PROCESSUS D'EXPEDITION ET QUE

    JE VEUX L'ANNULER ?

    Si votre colis arrive trop tard, vous avez la possibilite de le refuser a la

    livraison ou de nous le retourner pour un remboursement. Pour effectuer un

    retour merci de visiter notre Centre de retours en ligne a l'adresse suivante:

    www.amazon.fr/centre-retours

    *****

    COMMENT PUIS-JE VOUS CONTACTER AU SUJET DE MA COMMANDE ?

    Si vous avez des questions supplmentaires au sujet de votre commande, vous pouvez consulter les questions les plus fr quentes et nous contacter depuis nos pages d'aide :

    http://www.amazon.fr/gp/help/customer/display.html?nodeId=200339640

    *****

    Nous vous remercions d'avoir choisi amazon.fr.

  • Ruud Göebel

    Hoi Jan, ik mijn vriendin Bable Fish, even aan het werk gezet>:D< Dit rolde eruit:

    Goedendag, Wij hebben de spijt om u mede te delen dat wij u niet zullen kunnen l' verzenden; het volgende artikel: Olijfboom Gruis, en al “ De beste wijnen van Frankrijk 2010” Hoewel wij dachten u een exemplaar van te kunnen verzenden dit het artikel, onze leverancier hebben ons qu' medegedeeld; hij n' was meer beschikbaar momenteel. Wij zijn oprecht bedroefd erover. Dit artikel werd dus teruggetrokken uit uw bestelling. De rekening die met uw betalingskaart wordt verenigd, zal niet gedebiteerd worden. In gevolg, de transactie n' aan plaats qu' op het moment van het vertrek d' een pakket. Ondanks de constante inspanningen die wij uitvoeren om bij te werken de informatie over onze plaats, bepaalde wijzigingen kan met een geringe achterstand blijken. Wij waarborgen u dat wij alles in zetten werk om de gevolgen van deze verschuiving te bagatelliseren, en wij verontschuldigen voor alles veroorzaakte onaangenaamheid. Gelieve op te merken dat dit bericht d' de informatie werd verzonden om te vertrekken d' een adres dat geen d' kan ontvangen; e-mail. Bedankt om niet niet erop te antwoorden. ***** WAT LATEN OM EEN BESTELLING TE VERANDEREN OF TE ANNULEREN? Om uw bestelling zichtbaar te maken klikt op de knoop plaatst in hoog aan de rechterkant van alle bladzijdes van onze plaats. Op de volgende bladzijde, klikt op > , plaatst in de rubriek . Merkt op dat als uw bestelling d.autres artikelen bevat zij worden volgens de data geacht d' verzonden; zending aangegeven in uw rekening. Gelieve op te merken dat l' de zending die van uw bestelling is gescheiden, kan de kosten van verhogen uw leveringskosten. ***** HOE Si REEDS DOEN een ARTIKEL OOSTEN TUSSEN IN het PROCES D' EXPEDITIE EN DAT IK WIL L' ANNULEREN? Als uw pakket te laat aankomt, hebt u de mogelijkheid om het te weigeren aan levering of om ons het terug te sturen voor een vergoeding. Om een uit te voeren terugkeer bedankt om ons on-line Centrum van terugkeer aan l' te bezoeken; het volgende adres: www.amazon.fr/centre-retours ***** HOE VERVOLGENS MET U CONTACT OPNEMEN OVER MIJN BESTELLING? Als u vragen supplmentaires over uw bestelling hebt, kunt u de vragen raadplegen meer Fr quentes en met ons contact opnemen sinds onze bladzijdes d' de hulp: *****

  • Ronald Heijden

    Beste Jan ,

    Ik had bij Amazon UK de James Halliday gids 2010 besteld (voor Australische wijnen)

    zelfde verhaal > bestelling plotsklaps geannuleerd en dus geen boek …….

    Groeten,

    Ronald

  • MaartenZzzzz

    BableFish gaat vooruit!! dit is al stukken beter dan, pak m beet, 3 jaar geleden.

    Ik snap nu in ieder geval de kern van het verhaal…en dat was vroeger wel anders.

    Verder wens ik een groet met uw welnemen in de nacht te duiken en ook dat en nog veel meer te rusten voor nu voorlopig. Enzo.

  • Eelco van Wieringen

    Maarten, ben jij het slapen aan het afschaffen?

    Salut,

    Eelco

  • Mathieu Wechseler

    Beste Jan,

    Het boek is idd niet meer leverbaar. Het geld wordt dus ook niet afgeschreven omdat er pas geld wordt afgeschreven op het moment dat een pakje met het boek daarin ook daadwerkelijk wordt verstuurd. Zo begrijp ik het tenminste.

    Amitiés,

    Mathieu

  • Jan

    Mathieu (en anderen),

    Dank voor jullie reactie. Heb ik veel aan.

    Wel vreemd dat zo een seizoensgebonden boekje niet meer leverbaar is.

    Zal toch wel weer komen?

    Grt,

    Jan