alles over wijn

• ray14125

vind hier alles over wijn, port en sherry

wijnentotaal.nl

• Ruud Göebel

Ray Grootgetal, alleen op Page 1 staan al véél te veel taalfouten, dat kan en moet beter!:(

Ruud.

• Eelco van Wieringen

Foei Ray, leer eerst eens Nederlands eer je de pretentie hebt….

• Hendrik de vierde

Ray, trekt je er maar geen ruck van aan wat al die kakkerts op dit vorum meeenen te moeten melden

Goede zaken gewenscht

Hendrik

• Ruud Göebel

Hendrik je hebt gelijk! Morgen veel succes met het maken van de mandarijnenwijn!

Ruud.

• John Copier

Ze hebben nog wel even werk om er een echt handige site van te maken. Wat een zenuwachtige intro. Navigeren gaat ook slecht. Probeer zelf eens via Home op de window te navigeren die dan wordt geopend? Snel afsluiten.

John

• ray14125

ik wil niet vervelend zijn, maar zou je dan ook kunnen aangeven welke schrijffouten er op staan?

• Kees1855

Ik zal je een beetje op weg helpen: “Uw drink wijn” klinkt als een allochtoon die niet voor zijn taaltoets is geslaagd.

Overigens: wijn is het product van gegist DRUIVENsap.

• Ruud Göebel

Ray, ik zal beginnen bij Page 1 of 1.

1. Als uw alles over wijn enz. Moet uw, u worden.

2. U vind hier bijvoorbeeld: moet zijn vindt.

3. In welke landen er er wijn worden gemaakt. 1 keer er te veel en worden moet zijn wordt.

4. Kortom dit is de IDEALE site Voor wijn, port en sherry liefhebbers. Hoofdletter V moet zijn v en de rest van de zin zou ik schrijven als: wijn- port- en sherryliefhebbers.

5. Nieuwe recepten: Mandarijnenwijn maar dan is Dadel wijn: Dadelwijn.

Ruud.

• ray14125

Ruud je hebt helemaal gelijk. Ik moet inderdaad beter na kijken of er geen fouten in zijn gekomen. En ik dank jullie voor de feedback. Hier kan ik wat mee.