clos mogador 2007

• dimitry

Was vandaag bij de plaatselijke “dealer” om weer de kelder aan te vullen.

Natuurlijk stond er weer veel moois open om te proeven.

Het gesprek kwam op clos mogador, had hier veel goeds over gelezen op het prikbord.

Zijn 2007 was net gisteren binnen gekomen, zonder aarzelen maakte hij er een open om te proeven.

Zo uit de fles, veel te koud en veel te jong, maar wat was hij lekker!!!

Snap nu de verhalen en notities over deze wijn.

Zulke mooie zachte tanines in deze jonge wijn, het rode fruit springt eruit en wat een concentratie,zelfs zo jong en veel te koud, moeilijk te geloven dat deze nog veel mooier gaat worden!!

Volgend jaar maar een paar kistjes en primeur aankopen

(en ja, ik heb zo ook op de markt pagina van het forum zien staan !! )

• Hendrik de vierde

Dimitry,

Zelfs de “off jaren ”van Clos Mogador zijn mijn ding!

Ben heel benieuwd naar de 2007.

je Hendrik

• merijntje mortirolo

(excuses voor deze off topic)

Hendrik, is jouw e-mail-adres (in tegenstelling tot jouw naam :+ (ja, helaas, die smiley bestaat niet meer…)) nog hetzelfde als vroeger?

• Hendrik de vierde

Yep Merino,

op het Bamboe forum, en het forum Mannen in de overgang gebruik ik een ander mail adres!:D

je Hendrik

• merijntje mortirolo

Werkt niet.

• Hendrik de vierde

Dimitry,

dankzij jouw posting heb ik deze wijn over twee weken ook in huis>:D<

Clos liefhebberts, u bent welkom om em te komen proeven.

uw Hendrik

• Ruud Göebel

Hendrik, ik neem na een kort bericht van jou dan gaarne de trein naar Amersfoort en dan is het nog maar een klein uurtje lopen.(:D

Ruud.

• Hendrik de vierde

Ruud, jij loopt toch elke dag een paar uur (al dan niet met dozen Z.A. wijn?)

Moet er wel bij vertellen dat mevrouw Barbier er dit keer niet bij is :D

je Hendrik

• Ruud Göebel

Beste Hendrik, dat mevrouw Barbier er niet bij is maakt mij niet uit. Ik word toch meestal door jou geknipt en geschoren met een aantal blindproef wijnen.B) Ik loop inderdaad iedere dag als een soort Obelisk langs 's heren wegen met één of meerdere dozen op de rug, een poging om Magere Hein om de tuin te leiden! :P

Ruud, die blij is dat er met ingang van heden géén sociologische kwalificaties meer worden losgelaten op melige humor! X(

• dimitry

Dan wel op temperatuur en uit de decanteerder ??

Hoop dat ze in belgie niet al te boos zijn op me !

MvrGr Dimitry