kritiek

• Willem G

Zo, het is weer eens gebeurd. Eenzijdige kritiek leveren en weinig nuttigs toevoegen.

Een berg reacties en (verspilde) tijd geïnvesteerd.

Een aantal serieuze prikkers trapt er iedere keer weer in. (Ik ook!)

Lachen! Een mooie spiegel die ons wordt voorgehouden.

Toch heeft het af en toe wel nut.

Iedereen mag weten dat op dit prikbord echte mensen actief zijn.

Vrijwel iedereen gek van wijn, hobby dan wel beroepsmatig.

De een met een bijna encyclopedische kennis.

De ander die alles weet van Parker puntjes.

Een aantal ********** koks.

Een sausoloog.

En een hele stapel gewone liefhebbers waaronder ik.

Iedere gek zijn gebrek.

Maar goede wijn is wat ons allen bindt.

We zijn een incrowd, maar ieder met dezelfde afwijking is van harte welkom!

We zijn net mensen.

De een heel serieus.

De ander melig of juist vol echte humor.

En weer een ander sarcastisch tot op het belachelijke af. (Vaak wat moeilijk te begrijpen voor nieuwelingen, maar als je kunt relativeren wel leuk.)

De rest combineert een aantal van deze eigenschappen.

De 3 voor een tientje drinkers ontbreken echter. Gelukkig maar!

Het zou leuk zijn om weer een paar nieuwe gezichten te zien.

Maar van één denk ik dat hij eerst eens met een andere “oog” moet gaan praten. Op zijn eigen vakgebied lijkt hij mij een triest figuur, maar ik sta open voor goed onderbouwde correcties op deze mogelijk verkeerde impressie.

Of anders, en beter nog, een kennismaking op een door hem georganiseerde proeverij. Thema maakt me niet zo veel uit. Ik schrijf me nu vast in.

En zullen we nu weer over gaan tot de orde van de dag?

Gewoon lullen over het mooiste sap op aarde……

• MaartenZzzzz

Kokken? Bedoel je koks? Willem er is niks mis met dichterlijke vrijheid……maar voer dat ten minste consequent door in je betoog.

ene de drie voor een tientje drinkers ontbreken gelukkig?

vanaf nu wel ja…fijn om te weten dat ik ongewenst ben. Misschien tot ooit. Dag prikkers.

• Willem G

Maartenzzzz,

Dank……..,en……. gecorrigeerd!

Jij een drie voor een tientje drinker…….. jongen ik kom je dit jaar nog een keer dood knuffelen en ik neem wat vriendjes en een paar aanvaardbare flessen mee ok?

Je bent over op bier neem ik aan? We helpen je er wel weer van af!

Volgens mij bestaat het Land van Ooit niet meer, maar goed, als jij dat wilt…..tot Ooit!

De dichter des prikbords neemt toch niet op deze manier afscheid?

Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen,

Willem.

• romke van dijk

Zo zo wat een zware nacht heren… voor mij beide dierbare prikkers … Willem ik neem een magnum mee naar de MaartenZzzzz

Slaap lekker uit!\\Groet,

romke

• Ruud Göebel

Maartenzzzzz! Blijven!!!!!!!!!!!!!

:(Ruud.

• Willem(***)

whahahahahahahahahaha :D

Net terug uit Duitsland en dan dit, bedankt mannen want ik heb weer heerlijk mogen lachen.

Dat prikken na 00.00 uur toch, ghehehehehehehehehe

Het istoch niet serieus he? Was toch een 1 -> 2tje?

hehe

• Ruud Göebel

Willemt, je hebt gelijk hoor! :) WillemG. en Maarten hebben er vandaag een aantal van hun schroefdoppen ontdaan en een prachtige dag gehad. Maartenzzzzz zei toen, zo daar zijn er een aantal flink ingestonken. Welnu ook ik dus! :? Ik verwacht morgen weer een trefzekere, vlijmscherpe, ter zake doende, sarcastische maar wel dichterlijk opmerking van onze Maarten!(:D

Ruud.

• Willem(***)

Gelukkig maar Rudi!

Eeen prikbord zonder Maartenzzz is als Moezel zonder Bloedworst :D

• Jan J.

Beste Maarten je hoeft hier echt niet weg te gaan. Ik heb een tamelijk goed geheugen en herinner me dat diverse van de haantjes op dit prikbord af en toe laten weten dat voor het onderhoud van hun verslaving en ter begeleiding van hun treurige door de weekse hap ze de rekken van AH niet ongemoeid laten. Dan ben je met drie flessen voor een tientje nog spekkoper. Wees er trots op.