Waar zijn we mee bezig?

• WilD

Ik zie nu reeds drie draadjes op het prikbord (tegendraads, meningen en kwaliteit) die volgens mij allemaal een relatie hebben naar een kritische noot van een prikker (kende hem niet). Echter, deze kritische noot neemt nu dusdanige vormen aan dat ik twijfel aan de kritiek en het meer beschouw als een principiele kwestie.

Wat echter nu aan het ontstaan is, ik hoop dat ik het fout heb, is dat ondertussen bijna iedereen commentaar op elkaar heeft. Dit kan toch nooit de bedoeling zijn op ons vredig prikbord. Laten we elkaar aub niet ophitsen tegenover mekaar.

Laat iedereen in zijn waarde en diegene die het maar allemaal decadent gedrag vinden….. lees de PN's die je wilt lezen en doe er je voordeel mee.

Ik wou het even kwijt.

• John Copier

Yep,

John

• Ruud Göebel

Beste Wil, dat kan gebeuren, het prikbord was even in de war. Het is nooit prettig als er op een gezapig dorpsplein plotseling een valse wind gaat waaien en ons spelletje: jeu de boule, avec du vin quotidien ineens ontregeld raakt door het vallen van te veel bladeren van de platanen. Tijd is een factor van belang om tot enig inzicht en bezinning te komen. Niet laten ophitsen!

Ruud.

• Jan J.

Door mijn vak weet ik dat veel mensen discussies maar heel eng vinden en zelfs bedreigend. Men denkt zelfs dat je dat moet beantwoorden met persoonlijke aanvallen omdat zij die discussies ook als zodanig ervaren. De discussie hier had tot doel wat mij betreft en ook het doel van veel deelnemers aan die discussie om het wijnprikbordbed wat op te schudden en te luchten. Het was te makkelijk geworden met voortdurend van die openingszinnetjes “Wat drink ik bij….” Of ïk dronk gisteren……"gevolgd door enige superlatieven zonder enige toelichting wat voor vele bezoekers van dit dit prikbord geheimtaal is erc. etc.

Het prikbord moet wat levendiger worden en informatiever zonder dat daar expliciet naar gevraagd wordt.

Zo'n discussie heeft totaal niets met ophitsen te maken maar alles met het uitwisselen van meningen en suggesties. Dat lijkt me niet te veel gevraagd af en toe.

Een goede discussie moet je ook weten te beeindigen. Dit is het laatste wat ik er in dit kader over zeg.

• romke van dijk

Dit is het laatste wat ik er in dit kader over zeg.

Gelukkig

• Robèrt Koopman

Jan J. Schreef:

——————————————————-

> Het prikbord moet wat levendiger worden en

> informatiever zonder dat daar expliciet naar

> gevraagd wordt.

De fout die je maakt zit hem in het woordje “moet”.

Er “moet”namelijk helemaal niets op het prikbord.

Het prikbord is een openbaar forum waar iedereen terecht kan met vragen en/of opmerkingen.

Mits “wijn” maar het hoofdonderwerp is, dat zal duidelijk zijn.

Als je wilt dat het informatiever is doe daar dan zelf eens je best voor.

Alleen maar klagen en wijzen op andermans “fouten” slaat namelijk nergens op.

Ik ben een groot voorstander van het stoppen van deze zinloze discussie.

Als het aan mij ligt is het vandaag de laatste dag dat het kan, morgen gaan al dit soort draadjes op slot of weg.

Discussies gaan over wijn/spijs en niet over wat er goed of fout is op het prikbord, er is namelijk geen goed of fout.

• Juan

joepie vandaag mag het nog!

De meeuw kondigt zijn vertrek aan……heeft de boel ondergescheten en vervolgt zijn weg naar het lammetjes prikbord, foodlog.nl, wijnlog, tastewine, grasprikbord, slijterijprikbord, Ilja Gort blog en wat al niet meer……..overigens is deze Jan J. (de J. staat trouwens voor “Joker”) op al die plaatsen bekend onder de naam: Chalias. Aangezien Chalias de boel hier al eerder heeft ondergescheten was hij wel genoodzaakt een andere naam te gebruiken. Wat ik wel interessant vind: waarom is deze man zo enorm gefrustreerd? waarom loopt er uit ieder gat van zijn lichaam urine? Sociologie en Psychologie zijn de branches waar deze man en zijn vrouw naar eigen zeggen in bewegen…dat verklaart wel een en ander, maar toch niet alles………Misschien als enige in een winnende straat van de poscodeloterij geen lot gekocht? Enfin we zullen het nooit weten……wel weten we dat deze meeuw op een dag weer terugkomt om zijn stront kwijt te kunnen…….laten we er in ieder geval voor zorgen dat we dan meteen beginnen te lachen in plaats van te discussiëren…….

Voor de personen die willen lachen: typ op google maar Chalias, Chalias prikbord, Chalias Forum, etc etc……je herkent hem meteen….>:D<

Hasta Luego

John

• Ruud Göebel

Ik wist het John, zie mijn bijdrage van gisteren!

Re: Het Zwolle verdikt gaat definitief door!

Gepost door: Ruud Göebel ()

Datum: 26 oktober 2009 18:00

Blijf scherp moderatoren en concentreer u op de naam en IP nr. van: “Chalias”

Ruud.

• Jan J.

Komt dit nu allemaal door die wijn die je drinkt?

Als ik kan helpen laat het dan weten.

• Jan J.

John, ik heb zojuist op je aanraden een paar stukjes van “Chalias” gelezen. Heb erg moeten lachen. Zo moesten er meer zijn!