Waar zijn we mee bezig?

• Ruud Göebel

Moest ook héél erg lachen, vooral toen ik las dat Chalias van vrijwel ieder prikbord verwijderd is.>:D<

Ruud.

• Hendrik de vierde

Je vergeet nog het koffie forum, geitenprikbord, hypotheek prikbord en last but not least het echtscheidings prikbord:D

Een veelzijdig mens die Jan J

• Jan J.

Dat zou heel jammer zijn. Waar las je dat en wat kan de oorzaak zijn?

• Juan

zo is het maar net Hendrik! EN dankzij Jan J. weet ik nu dat Vacqueyras uit Zuid-Rhone komt…..kreeg ik niet gevonden via Google of wijnboeken….het is allemaal niet zo moeilijk……..:D

Hasta Luego

John

• Jan J.

Het is ook een rode wijn. Met dit prikbord heb je geen naslagwerken meer nodig!

• TGG

Jan J…… Vacqueyras kan ook wel degelijk een witte wijn zijn. Toch nog ff googlen maat!

TG

• Ruud Göebel

Ach een beetje socioloog zou dit moeten weten Jan. Ik heb trouwens met heel veel plezier hedenavond geluisterd naar een LP, ja prikkers dat is een dunne platte schijf met groeven, in die groeven zit geluid en als je over een grammofoon beschikt met een versterker dan kun je het geluid horen uit kastjes met een luidspreker daarin, het klinkt als een soort muziek. Het stukje had de naam Mister Jonathan Seagull.

De vogel neemt veel tot zich en zoals Juan eerder opmerkte, dat moet er ook weer uit! :)

Ruud. (Moderatoren, volgens mij kon het qua tijd nog net!)

• Ruud Göebel

Merijn, bij mij werkt het echt wel!:D

Ruud.

• Guill

Theo. Volgens mij niet alleen rood en wit maar ook rosé.

Mvg Guill

• Ruud Göebel

Klopt Guill, van de grenache, mourvèdre en cinsault.

@Theo, wit: clairette, grenache blanc, bourboulenc,rousanne, marsanne en viognier.

Ruud.