Oud Sluis 20/20 Gault Millau

• Juan

Zojuist zijn de nieuwe Gault Millau scores uitgekomen….Voor het eerst in de historie een perfecte score!!! 20/20 voor Oud Sluis! Hulde!

Hasta Luego

John

• VinnoTIM

En terecht!!! niets aan toe te voegen!

• Ruud Göebel

Welnu John, dan hebben de prikkers Udo en WimdL., een leuk diner in het vooruitzicht. De eerste prijs bij het winnen van de Nationale Wijntest was nl. een etentje bij het restaurant dat de hoogste score zou krijgen!(:P)

Ruud.

• Juan

zo is het! geweldig restaurant! Niet mijn persoonlijke voorkeursrestaurant, maar dat is een kwestie van smaak…..

Als Nederlanders mogen we er trots op zijn.

Hasta Luego

John

• John Copier

Dit zit in de knip.

John

• VinnoTIM

Wij hebbben met onze nog Brasserie…….een fantastisch stukje gekregen en ook nog 13 puntjes en een :) voor de prijs kwaliteit verhouding en volgens de raporteurs…..presenteer ik ook nog goed op het bordX(….Wat ga ik daar op drinken

• Ruud Göebel

Van Harte Gefeliciteerd Tim, heel mooi prestatie! Past de beste bubbel die je in huis hebt bij en deel die met iedere medewerker is het advies van:

Ruud.

• Juan

chapeau Tim……..ik kom binnenkort zelf oordelen. Moet uiteraard eerst even sparen…..:D

Hasta Luego

John

• VinnoTIM

Gezellig Juan…..Als je de muntjes bij elkaar hebt:D hoor ik het wel! Dan laat je maar weten welke wijntjes je bij elkaar hebt kunnen sprokkelen(:P)….en dan kook ik er wel wat aardigs bij(:D

• Ronald Heijden

Mooi resultaat Tim , ga zo door ! Verwen je zelf dan maar eens lekker

met een Malvira Tre Uve 1999 zou ik zo zeggen :D

Groeten,

Ronald