Proefverslag Priorat wijnproeverij

• Cor Maatje

NGW Oost Brabant heeft een zeer mooie Priorat proeverij genoten op 22 oktober in Waalre.

Een verslag met gemiddelde punten van de 22 deelnemers kunt u zien op de website:

http://www.wijngenootschapngw.nl/nl/oost_brabant/news/31/item/234

De volgende Proeverij is op 12 november, we proeven dan Griekse toppers.

Zie de agenda op de website

Gegroet

Cor

• Ruud Göebel

Cor, zeer bedankt voor dit prachtige verslag! De foto's ondersteunen het geschrevene. Priorat is een gebied om goed in de gaten te houden. De neuzen van de wijnboeren staan daar allemaal de goede kant op en dat is richting: kwaliteit! Mijn persoonlijke opvatting is dat het in de toekomst in de breedte nog beter gaat worden met een aantal serieuze kandidaten voor het hoogste echelon!

Ruud.

• Chris

Geheel met Ruud eens, een prachtig verslag van een gebied waar ik v.d. zomer voor het eerst ben geweest en spontaan verlief op ben geworden>:D<

Gr.Chris,

• Juan

Prachtig gebied om te bezoeken met hele vriendelijke gastvrije wijnboeren. Tevens een gebied boordevol toprestaurants waar je voor wijnig :)o heerlijk kunt eten en drinken…..

Hasta Luego

John

• Dick Schinkel

Hallo Cor,

Leuk dat je jullie ervaringen met Priorat wijnen hier op het prikbord hebt geplaatst.

Priorato is een van mijn favorite wijngebieden, ben er inmiddels vier keer, geweest en geniet er elke keer weer van de prachtige ruige natuur maar vooral van de gastvrijheid en de vriendelijke bewoners die nog tijd voor je nemen.

De ontwikkelingen gaan maar door, met steeds weer nieuwe cuvees en experimenten om de toch al hoge kwaliteit te verbeteren.

En zoals John al aan gaf een bezoek aan een restaurant aldaar is een feestje >:D<

Met smakelijke groet Dick